17:27

شهرام عبدلی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «پرستاران»، مهمان برنامه امشب «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر است.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، شهرام عبدلی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان کانال کردی شبکه سحر در برنامه «ما و شما» خواهد بود و با مخاطبان کردزبان این شبکه گفت و گو خواهد کرد.
وی علاوه بر تشریح کارنامه هنری خود از نقش آفرینی اش در مجموعه تلویزیونی « پرستاران» که هم اکنون از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفته خواهد گفت.
شهرام عبدلی متولد 1355، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات است و از سال 1378 با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری کار خود را شروع کرد و با سریال خط قرمز به شهرت رسید.
نفس های آرام، ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها، دختری در قفس و … از فیلم های سینمایی است که وی در آن بازی کرده و در مجموعه های تلویزیونی همچون؛ فرشتگان بی بال، صبح آخرین روز، حکایت‌های کمال، راه و بیراه، سر دلبران، بلندی‌های زیرپا، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مختارنامه، خط‌شکن، رستگاران، معمای شاه و … نیز به نقش آفرینی پرداخته است.
نریشن معرفی کامل مهمان برنامه و بیوگرافی هنری او، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال ها با نقش های تاثیر گذار وی، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها و … از بخش های دیگر این برنامه است.
« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی 14آذر، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *