23:09

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به فستیوال بین‌المللی فیلم اکو سئول SEOUL ECO کره جنوبی دعوت شد.
به گزارش بانی‌فیلم، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی علی قوی تن پس از نمایش در فستیوال بوسان2022 و داکا2023 و دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم زندگی و زندگی از فستیوال داکا اکنون راهی فستیوال فیلم اکو سئول می شود. سومین حضور بین‌المللی این فیلم سینمایی در فستیوالی رقم خواهد خورد که در سال 2004 توسط بنیاد سبز کره، با هدف «به امید جهانی بهتر که در آن همه زندگی ها بتوانند با محیط و طبیعت هماهنگ باشند”» تأسیس شد و موضوع آن مشکلات مربوط به مسائل حقوق بشر/حیوانات، انسان شناسی فرهنگی و زیست محیطی معطوف است.
بیستمین دوره فستیوال بین المللی فیلم اکو سئول SIEFF) SEOUL ECO) از 1 تا 7 ژوئن 2023 (11 الی 17 خرداد) در شهر سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می شود و «زندگی و زندگی» به عنوان نماینده ایران در این رویداد جهانی حضور خواهد داشت.
علی قوی‌تن با فیلم‌هایی که از سال 1390 تاکنون در مسیر سینمای خاص خود (فرهنگی و انسانی) ساخته توانسته در بیش از 50 فستیوال جهانی شرکت داشته باشد و شش جایزه بین المللی دریافت کند.
هدا مقدم‌منش، مهربان درویش زاده، یوسف احمدی، هادی هاشمی، فرشته همیار، حنا جعفری و امیر درویش زاده بازیگران اصلی این فیلم هستند.
عوامل سازنده فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» عبارت هستند از: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده علی قوی‌تن، طراحی و ترکیب صدا بهروز شهامت، طراح چهره پردازی ندا مقدم منش، تدوین مهدی حسینی وند، فیلمبردار حامد قوی تن.
پخش بین‌الملل این فیلم بر عهده موسسه هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی قرار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *