7:39

بانی‌فیلم: جنجال‌های دونالد ترامپ انگار تمامی ندارد!
رییس جمهور سابق آمریکا که هر چند مدت یک بار به اتهامی تازه، پرونده‌ای جدید برایش در دادگاه‌های ایالات متحده امریکا باز می‌شود، جندی پیش در یکی از سخنرانی‌های خود، اتهاماتی را به جورج کلونی هنرپیش و کارگردان سرشناس هالیوودی وارد کرد.
ترامپ، جورج کلونی را با صفت مرفهی که از درد مردم خبر ندارد مورد خطاب قرار داد.
به گزارش CALL TO ACTIVISM، سخنان ترامپ، جورج کلونی را بر آن داشت که پاسخی به رییس جمهور سابق بدهد.
در اینجا پاسخ جورج کلونی پس از اینکه ترامپ او را متهم به «مرفه» بودن و یکی از نخبگان اقتصادی هالیوود نامیدن می‌کند، بخوانید:

جورج کلونی در یادداشت‌اش خود را بازیگر، نیکوکار، انسان‌دوست و فعال نامیده و نوشته است: موضوع این است که من در شهر کنتاکی بزرگ شدم. خانه به خانه می‌رفتم و بیمه می‌فروختم، حتی فروشنده کفش‌های زنانه هم بوده‌ام. تمام شب در یک «بار» کار می‌کردم. کت و شلوارهای خیلی بزرگ و خیلی بلند می‌خریدم و آن را می‌بریدم. پایین شلوارهای پارچه‌ای را درمی‌آوردم تا از آن پارچه برای خودم کراوات درست کنم تا برای مصاحبه شغلی، کراوات داشته باشم. من در چنین وضع و  شرایط زندگی کرده و بزرگ شدم.
کلونی در ادامه یادداشت خود افزوده: من هشت سال بدون بیمه روزگار گذراندم و همان موقع فهمیدم که اگر یک نفر در آمریکا بیمه درمانی نداشته باشد با جه مشکلاتی روبروست. بنابراین مرا متهم به رفاه‌زدگی کردن و جزو “افراد مرفه‌ هالیوودی” خطاب کردن برایم هم سخت است و هم خنده‌دار؛ بخصوص از طرف کسی که خودش در توالت طلایی می‌نشیند!
کلونی همچنین اضافه کرده: دست‌اندرکاران هالیوود، بیشتر افرادی از غرب میانه آمریکا هستند که برای داشتن یک شغل به هالیوود نقل مکان کرده‌اند. بنابراین نامیدن آنها با عنوان «نخبگان ساحلی» که در یک حباب زندگی می‌کنند، مضحک است. باید از ترامپ پرسید که چه کسی در یک حباب بزرگتر زندگی می‌کند؟ ترامپ در یک برج طلا زندگی می‌کند و در شرکت خود دوازده نفر پرسنل دارد. او از یک شرکت متشکل از صدها هزار نفر را که استخدام کرده، مراقبت می کند، نه اداره(!) توانایی او فقط در اداره کردن یک شرکت دوازده نفره است!
کلونی با اشاره به فعالیت خود در حوزه فیلمسازی و تهیه‌کنندگی نوشته: شما وقتی فیلمی را کارگردانی می‌کنید، با هفت اتحادیه مختلف سروکار دارید که همگی‌شان چیزهای متفاوتی می‌خواهند، باید با همه آن‌ها اتفاق نظر پیدا کنید و آنها را در یک جهت حرکت دهید.
او اضافه کرد: ترامپ هرگز مجبور به انجام این نوع کارها نشده. وقتی او به ما می‌گوید می گوید “نخبگان هالیوودی” خنده‌ام می‌گیرد! جالب است که من به عنوان یک کارگردان و هنرپیشه و تهیه‌کننده، من در بلوار مشاهیر هالیوود ستاره ندارم، اما دونالد ترامپ دارد! ای لعنت به تو ترامپ!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *