8:58

بانی‌فیلم: گویا تهیه‌کنندگان سری فیلم‌های جیمز باند پس از اکران فیلم «زمانی برای مردن نیست» با بازی دنیل کریگ، همجنان به دنبال یافتن هنرپیشه‌ای مناسب برای ایفای نقش جاسوس کارکشته ام‌آی۶ هستند!
به میان آمدن نام بازیگرانی چون تام هاردی، ادریس البا و… نتوانسته رضایت تولیدکنندگان جیمز باند را برای سپردن نقش اول سری فیلم‌های اکشن به دست بیاورند.
نشریه ایندی وایر امروز در گزارشی به نقل از یکی از سازندگان جیمز باند، اعلام کرد که علاقمندان به این فیلم‌های اکشن باید همچنان در انتظار باشند تا هنرپیشه مناسب نقش جیمز باند انتخاب شود!

ایندی‌وایر نوشت: یکی از تولید کنندگان جیمز باند می‌گوید که آنها هنوز برنامه‌ریزی برای دوره بعدی ساخت جیمز باند جدید را شروع نکرده‌اند: «راه بزرگی در پیش است به این زودی‌ها جایگزین دانیل کریگ را نخواهید دید!»
در هالیوود معمولا جست‌وجو برای انتخاب یک ستاره جدید برای نقش جیمز باند همیشه با یکی از فرایندهای بازیگردانی روبروست. اما در حالی که تیم بازیگران دربارهٔ سن و ملیت مورد نیاز بازیگر بعدی، اطلاعاتی را منتشر کرده‌اند، اما نباید انتظار داشته باشید که به این زودی جایگزین دانیل کریگ معرفی شود.
باربرا بروکولی که سالهاست به عنوان سرپرست تولید سری فیلم‌های جیمز باند فعالیت دارد در گفت‌وگویی با گاردین، توضیح داد که او هنوز برنامه‌ریزی نسخهٔ بعدی این سری را شروع نکرده است.
روکولی گفت: «دانیل [کریگ] به ما این امکان را داد تا زندگی عاطفی، شخصیت و همچنین دنیای جیمز باند برای او آماده شود. من فکر می‌کنم که این فیلم‌ها نشان دهندهٔ موقعیت زمانی‌ست که در آن هستند و برای فصل بعدی که هنوز حتی آن را شروع نکرده ایم، باید چنین وصعیتی را بازسازی کنیم.”
بروکولی درک می‌کند که دورهٔ بعدی این سری از جیمز باند باید دنیایی را نشان دهد که از متفاوت از زمانی است که کریگ در سال 2006 برای ایفای نقش جاسوس انگلیسی معرفی شد، چون دنیا بسیار تغییر کرده است.
اما او به تاریخچهٔ این سری اشاره می‌کند و آن را به عنوان شواهد قابل اعتمادی از توانایی باند در سازگار شدن با تغییرات نقل می‌کند.
بروکولی این روزها سرگرم تبلیغ برنامهٔ جدید تلویزیونی آمازون است؛ «راهی به میلیون۰۰۷» (007 Road to a Million) در این برنامه تلویزیونی مهیج، شرکت کنندگان در یک رقابت ماجراجویی شبیه سازی شده به فیلم‌های جیمز باند شرکت می‌کنند. با وجود فعالیت بروکولی در تلویزیون، او به صراحت اعلام کرده علاقهٔ خاصی به تولید یک سری جیمز باند جدید ندارد.
او گفته: «ما فیلم‌های جیمز باند را برای صفحهٔ نمایش بزرگ سینماها می‌سازیم. همه چیز در مورد فیلم‌های جیمز باند برای دیدن توسط مخاطبان در سراسر جهان در قالب سینمایی است، بنابراین من هم مانند همکاران، تمایلی به تولید تلویزیون نداریم.»
با این حال، بروکولی اشاره کرد که ممکن است در آیندهٔ نزدیک توسعه‌های بیشتری در سری فیلم‌های جیمز باند به وجود آید. او توضیح داده که راه برای بازسازی سری جدید جهت حضور در بازارهای بین المللی و ساخت نسخه‌های جانبی که حتی بتواند نژاد جیمز باند را هم تغییر دهد، باز است؛ «ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم، اما من عاشق دیدن نسخه‌های مختلف در سراسر جهان هستم؛ از آفریقا، هند و آسیا…!»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *