11:51

تام کروز» با یک تغییر بزرگ نسبت به فیلم‌های پرفروش و اکشن اخیرش قرار است در فیلم جدید « آلخاندرو گونزالس ایناریتو» کارگردان برنده جایزه اسکار ظاهر شود.

به گزارش ایسنا، تام کروز در حالی برای برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده که اطلاعات کمی در مورد آن فاش شده است به جز اینکه این فیلم به زبان انگلیسی خواهد بود و فیلمنامه آن توسط «ایناریتو» به همراه «سابینا برمن»، «الکساندر دینلاریس» و «نیکلاس جیاکوبونه» نوشته شده است.
این فیلم قرار است توسط برادران وارنر و تحت قرارداد غیر انحصاری اعلام شده اخیر کروز با این استودیو تولید شود که به کروز اجازه می دهد تا روی پروژه هایی برای دیگر کمپانی‌های هالیوودی نیز کار کند. در حال حاضر سومین قسمت از فیلم «تاپ گان» در دست ساخت است و کروز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم «ماموریت غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت دوم» است که تولید آن در دوران کرونا به تعویق افتاد و قرار است در ماه می ۲۰۲۵ اکران شود.
کروز همچنین مشغول بازی در یک پروژه طولانی مدت است که شامل فیلمبرداری در فضا نیز می‌شود.
کروز در کنار موفقیت در فیلم‌های اکشن، سابقه قوی‌تری در فیلم‌های دراماتیک و کمدی دارد. او در سال ۱۹۹۴ در فیلم «مصاحبه با خون‌آشام» در کنار برد پیت بازی کرد و پس از آن در فیلم «جری مگوایر» نقش اصلی را بازی کرد و نامزد اسکار شد. در سال ۱۹۹۹، او در آخرین فیلم استنلی کوبریک به نام «چشمان باز کاملا بسته» ظاهر شد و پس از آن نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم «مگنولیا» ساخته پل توماس اندرسون دریافت کرد. کروز در سال ۲۰۰۵ در کنار جیمی فاکس در فیلم «وثیقه» بازی کرد و در سال ۲۰۰۸ در فیلم کمدی «تندر استوایی» نقش یک تهیه کننده را بازی کرد.
«ایناریتو» نخستین سینماگر مکزیکی که نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد در سال ۲۰۲۲ فیلم « باردو» را ساخت و آخرین بار در سال ۲۰۱۵ با بازی «بازگشته» با بازی لئوناردو دی کاپریو یک فیلم انگلیسی زبان ساخت. فیلم‌های ساخته او تاکنون برنده هشت جایزه اسکار شده‌اند، از جمله سه جایزه برای «بازگشته» (شامل بهترین کارگردانی) و یک جایزه اسکار دستاورد ویژه برای فیلم کوتاه واقعیت مجازی «گوشت و شن».

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *