8:42

بانی‌فیلم: برایان کاکس، بازیگر سریال موفق «جانشینی»، این بار میزبان برنامه تلویزیونی «راهی به سمت میلیون: ۰۰۷» (007: Road to a Million) شده است که به شکل رئالتی‌شو از فیلم‌های جیمز باند الهام گرفته.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی‌وایر، این مسابقه در نوع خود تازگی دارد چرا که برای نفرات شرکت کننده در حکم یک ماجراجویی جهانگردانه است؛ در سری چالش‌ها مسابقه، شرکت‌کنندگان برای برنده شدن جایزه یک میلیون پوندی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
برایان کاکس در این چالش‌ها به عنوان «کنترل کننده ذهن» عمل می‌کند او تعیین‌کننده مکان‌هایی برای ماموریت‌های خاص تیم‌های حاضران در مسابقه است.
به تازگی تیزر تبلیغاتی این برنامه تلویزیونی در رسانه‌ها پخش شده؛ کاکس در این تیزر می‌گوید: «من افراد واقعی را در بطن یک ماجراجویی جیمز باندی قرار می‌دهم تا اگر موفق شدند بتوانند یک میلیون پوند ببرند. تنها چیزی که در راه آن‌ها قرار دارد، من هستم!»
شرکت‌کنندگان در این مسابقه به صورت تیم‌های دو نفره با هم رقابت می‌کنند. وظیفه آن‌ها عبور از موانع فیزیکی و پاسخ به سوالات مخفی شده در مکان‌های مختلف است تا به چالش بعدی بروند.
در سال ۲۰۲۲ اعلام شد که برنامه تلویزیونی «راهی به سمت میلیون: ۰۰۷» در چهار سال گذشته برای استودیو Prime Video تولید می‌شده؛ پیش از اینکه آمازون، در یک معامله ۸.۵ میلیارد دلاری استودیو جیمز باند را بخرد. باربارا بروکولی و مایکل جی ویلسون، تهیه کنندگان فیلم‌های باند، همراه با مارک برنت و بری پوزنیک از MGM Television و film72 بریتانیا، پشت این مجموعه تلویزیونی رئالتی‌شو بودند.
این برنامه تلویزیونی در مناطق مختلف از جمله ناحیه‌های اسکاتلند، صحرای آتاکاما در شیلی، کوهستان‌های آلپ سوئیس و شهر ونیز در ایتالیا که محل فیلمبرداری «کازینو رویال» است فیلمبرداری شده.
این مجموعه با هشت قسمت رقابت واقعی، پیش از اعلام رسمی هنرپیشه‌ای که قرار است بازیگری نقش جاسوس معروف MI6 شود، آخرین پروژه مرتبط با جیمز باند است.
مایکل جی ویلسون یکی از تهیه‌کنندگان جیمز باند در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که یک بازیگر “سی و چند ساله” نقش جاسوس “باتجربه” را بر عهده خواهد گرفت. تام هاردی، آرون تیلور و روژه ژان پیج از جمله کاندیداهای ایفای نقش جیمز باند در میان نامزدها هستند.

این تهیه‌کننده فاش کرد که هر بازیگری که قصد دارد باند را بازی کند باید از یک صحنه در فیلم “از روسیه با عشق” سال ۱۹۶۳ استفاده کند. در این صحنه، جیمز باند (با بازی شان کانری) با عضو نظامی شوروی تاتیانا رومانوا (دانیلا بیانکی) مواجه می‌شود که در اتاقش قرار گرفته و تنها یک گردنبند دارد.
ویلسون گفت: «ما همیشه از همان صحنه استفاده می‌کنیم، صحنه‌ای که باند پس از ترور به اتاقش برمی‌گردد و شروع به درآوردن پیراهن می‌کند و وارد حمام می‌شود. سپس صدایی می‌شنود، اسلحه خود را می‌گیرد و وارد اتاق می‌شود و جاسوس روسیه در اتاق اوست. این آزمونی است که ما از آن برای تست بازیگران کاندیدای نقش جیمز باند استفاده می‌کنیم. هر کسی بتواند این صحنه را به خوبی بازی کند که البته کار سختی است، مناسب ایفای نقش باند است.»
برنامه تلویزیونی «راهی به سمت میلیون: ۰۰۷» قرار است روز دهم نوامبر از Prime Video پخش شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *