10:06

پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: امیدوارم سال نو، سالی پرکار برای هنرمندان تئاتر باشد و آثاری با مضمون فرهنگ عامه، فرهنگ زندگی و آثار ایرانی و ملی را روی صحنه ببرند.
ایرج راد در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: سال نو و نوروز را به همه تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوبی داشته باشند و سالی برای هنرمندان تئاتر باشد که بتوانند بیشتر کار کنند و روی صحنه باشند و حمایت‌های مالی و معنوی شوند.
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: امیدوارم امسال هنرمندان بتوانند سالی پربار داشته باشند و با هنر خود فرهنگ عامه، فرهنگ زندگی و جامعه را روی صحنه بیاورند و به ویژه آثار با ارزش و همچنین نمایش‌های ایرانی و ملی به نمایش گذاشته شود.
ایرج راد که تجربه سه دهه (از سال ۴۶ تا ۷۹) اجرای تئاتر تلویزیونی در جایگاه بازیگر و کارگردان را دارد ابراز امیدواری کرد همه در کنار هم بتوانیم از زندگی و زنده بودن، حرکت کردن، کار کردن و از کنار یکدیگر بودن، با هم همکاری داشتن و به همدیگر کمک کردن و همدیگر را دوست داشتن لذت ببریم و این سال را پشت سر بگذاریم و سال‌های بهتری را بعد از آن همیشه پیش رو داشته باشیم.
منتظر سال تحویل بودیم تا لباس‌های نو بپوشیم
بازیگر پیشکسوت سینما درباره زیباترین خاطره خود از نوروز گفت: زیباترین خاطره من از نوروز به دوران بچگی‌ام برمی‌گردد؛ موقعی که می‌خواست سال تحویل شود همه دوست داشتیم لباس‌های نو و کفشی که پدرمان برایمان خریده بود بپوشیم. چون که قبل از سال نو اجازه نمی‌دادند آنها را به تن یا به پا کنیم.
ایرج راد بازی در فیلم های پستچی (۱۳۵۱)، دایره مینا (۱۳۵۳)، گردباد (۱۳۶۴)، اجاره‌نشین‌ها (۱۳۶۵)، ویزا (۱۳۶۶)، جعفرخان از فرنگ برگشته (۱۳۶۶)، طوبی (۱۳۶۷)، چون ابر در بهاران (۱۳۶۹)، نصف جهان (۱۳۷۱)، سهراب تا سهراب (قطب مخوف _۱۳۷۲)، شور عشق (۱۳۷۹)، هفت ترانه (۱۳۸۰)، شمعی در باد (۱۳۸۲) و جای او دیگر خالی نیست (۱۳۸۴)، و بازی در تئاترهایی چون: ایستگاه ۱۳۴۶، آریا داکاپو ۱۳۴۷، در شاهراه ۱۳۵۰، دکتر فاستوس ۱۳۶۴و کشتی نوح ۱۳۸۷) را در کارنامه کاری خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *