20:48

فیلم «‌تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» به کارگردانی روح‌الله صدیقی از 9 اسفند ماه در سینماهای ‌هنر و تجربه اکران می‌شود.
به گزارش رسیده، سینماهای هنر و تجربه از روز دوشنبه (۹ اسفند ماه) میزبان فیلم بلند داستانی «‌تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» به کارگردانی روح‌الله صدیقی و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان می‌شوند.
آیین دیدار فیلم «‌تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» روز دوشنبه (۹ اسفند) ساعت ۱۹ در موزه سینما برگزار می‌شود.
«‌تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» که نخستین فیلم بلند داستانی روح‌الله صدیقی محسوب می‌شود، محصول سال ۹۹ است.
روح‌الله صدیقی فارغ‌التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران است و تاکنون در مقام کارگردان و بازیگر در نمایش‌های مختلفی حضور داشته است. تجربه‌ فیلمسازی‌ این کارگردان با ساخت فیلم‌های کوتاه «‌تجربه مردن من در شبی سرد و طولانی» و «‌بوسه با چشمان بسته» آغاز شد و در ادامه «‌گسل فعال» و مستند «‌شوخی شو» را ساخت. وی همچنین به عنوان فیلمنامه‌نویس در ساخت فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش داشته است.
شاهرخ دولکو، مهرو نونهالی، ایمان عنایتی، محمود کنشلو، نونا تاجداران، مجتبی فلاحی، نیلوفر زوارق، پویان مکری، صدف برادران، سالار دریامج، پریا مرندیز، مهناز افتاده‌نیا، مریم سالمی، آوا مغیثی، بهروز جعفری، آرمان فرجی، آروین نوروزی و آوا زیتونی از جمله بازیگران این اثر هستند.
در خلاصه داستان «‌تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» آمده است: یونس بعد از بیست و چهار سال می‌خواهد به خانه برگردد. او به خاطر مشکلی که با پدر داشته خانه را ترک کرده و اعضای خانواده از این هراس دارند که یونس و پدر با هم روبرو شوند… .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *