15:57

تورهای کنسرت خوانندگان ایرانی در خارج از کشور که از چندی قبل آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و در روزهای پیش‌رو خوانندگان و گروه‌هایی همچون همایون شجریان، ایوان‌بند و سالار عقیلی به روی صحنه می‌روند.
به گزارش ایسنا، همایون شجریان پس از شب‌های متمادی اجرا در تهران، در ادامه اعلام کرد که در خارج از ایران به روی صحنه می‌رود؛ البته که نخستین تور خارج از کشور او در کانادا به علت صادر نشدن ویزای تعدادی از اعضای گروه «سیاوش»، نصفه نیمه انجام شد ولی این خواننده اکنون فهرست کنسرت‌های خود در استرالیا را منتشر کرده است.
بر اساس این فهرست، همایون شجریان ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در بریزبن، ۲۳ سپتامبر (اول مهر) در ملبورن و ۲۴ سپتامبر (دوم مهر) در سیدنی به روی صحنه می‌رود.
سالار عقیلی نیز ۱۷ سپتامبر در شهر کلگری و ۲۳ سپتامبر در ونکوور کانادا به روی صحنه می‌رود.
همچنین ایوان‌بند طی یک تور در استرالیا، میزبان طرفداران خود می‌شود. این گروه در روزهای شنبه ۲۲ اکتبر در ملبورن، یکشنبه ۲۳ اکتبر در سیدنی، جمعه ۲۸ اکتبر در بریزبن و ۲۹ اکتبر در آدلاید به روی صحنه می‌رود.
البته هنرمندان دیگر همچون فرج علیپور، حسین بهروزی‌نیا، ملیحه مرادی، فهیمه موسوی، حمید بهروزی‌نیا، نریمان اسدی، احسان مطوری به همراه یکدیگر کنسرت «آواهای سرزمین مادری» را در اکتبر و نوامبر طی یک تور در امریکا به روی صحنه می‌برند و احسان خواجه‌امیری هم از برگزاری کنسرت خود در شهرهای تورنتو و ونکوور کانادا در سوم دسامبر (۱۲ آذر ماه) و همچنین ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر ) خبر داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *