15:29

به مناسبت نوروز، مجموعه تلویزیونی «دست بالای دست» با کارگردانی محسن یوسفی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، با اتمام مجموعه تلویزیونی «پادری» سریال «دست بالای دست» در برنامه پخش کانال آذری شبکه سحر قرار می گیرد.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «سیامک سلطانی» و «سعید سلطانی» دو برادر هستند و در خانه‌ای در جنوب شهر همراه پدرشان زندگی می کنند. سیامک آدم کلاهبرداری است وقصد دارد تا با معرفی خود به عنوان یک جوان تحصیلکرده و پولدار با یک دختر ثروتمند به نام «نوشین» ازدواج کند. سعید برخلاف برادرش درستکار بوده و مورد اعتماد صاحبکارش «دکتر مجلسی» است. دکتر مجلسی تصمیم دارد برای دیدن همسر و دخترش به خارج از کشور سفر کند وهمه اموالش را به سعید می سپارد.همین موضوع سبب می شود تا سیامک، سعید را مجبور کند که خانه مجلسی را به عنوان خانه خود معرفی کند تا بتواند کلاهبرداری کند و…..
مجموعه ای از بازیگران عرصه طنز کشورمان در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند که از آن جمله می توان به: یوسف تیموری، جواد عزتی، رضا فیض نوروزی، بهاره افشاری، رویا افشار، زنده یاد فتحعلی اویسی، مجید مشیری، خشایار راد، زهره مجابی، مریم سرمدی، علیرضا جعفری، سمانه پاکدل، هایده حائری، سعید پیردوست، گیتی معینی، داریوش سلیمی، سیروس میمنت، فرشید زارعی فرد، هدایت الله سجادی، عباس محبوب، کامران فیوضات، نبی الله پیرهادی، اردشیر کاظمی، نجات علیمرادی و ابوالفضل زارع کارمقدم اشاره کرد.
مجموعه تلویزیونی «دست بالای دست» با تهیه کنندگی مجید مولایی از یکشنبه 29 اسفند ساعت 19:07 به وقت تهران از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
زبانگردانی و دوبله به زبان آذری این سریال را وفالی قاسم اف انجام داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *