13:30

فیلم کوتاه «چپ دست» در بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره «منار» بلغارستان به رقابت خواهد پرداخت.
به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه کنندگی فریبا عرب (کمپانی Chosen Image) در بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره صوفیا منار بلغارستان حضور دارد.
جشنواره «منار» از سال ۲۰۰۹ در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان آغاز به کار کرد و هرساله بهترین آثار سینمایی، مستند و کوتاه را از کشورهای خاورمیانه، آسیای میانه و شمال آفریقا به نمایش می‌گذارد. این جشنواره به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی منطقه بالکان شناخته می‌شود.
شانزدهمین جشنواره فیلم خاورمیانه و شمال آفریقا صوفیه «منار» از ۲۲ دی ماه تا ۸ بهمن ماه مصادف با ۱۲ تا ۲۸ ژانویه 2024 در بلغارستان برگزار می‌شود.
«چپ دست» که به تازگی در سی و ششمین دوره جشنواره اکسگراند حضور داشته است و در ماه ژانویه در سه جشنواره هندی نمایش پیدا می‌کند، در شانزدهمین دوره جشنواره صوفیا منار به رقابت خواهد پرداخت.
یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی‌فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمد امین مجدی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *