9:18

مایکل جی‌فاکس، بازیگر مشهور در مورد چگونگی تغییر هالیوود در طول دهه‌ها ابراز نظر کرد و گفت: معروف بودن در دهه ۸۰ سخت‌تر بود اما ما متفاوت بودیم.
به گزارش ایرنا، مایکل جی‌فاکس برنده جایزه امی که در دهه ۱۹۸۰ پس از نقش‌آفرینی در پالمرستون، دادگاه شبانه، روابط خانوادگی و بازگشت به آینده به شهرت رسید، در مصاحبه اخیر با مجله پیپل People صنعت سرگرمی را در حال حاضر با زمانی که آغازبه کار کرد، مقایسه می‌کند.
بازگشت به آینده منعکس‌کننده این است که هالیوود از زمانی که او به شهرت رسید، در مقایسه با اکنون، چگونه تغییر کرده است.
فاکس به یاد می‌آورد: زمانی که جایزه افتخاری اسکار را به من دادند، یک تعبیری وجود دارد که به آن اشاره کردم – یک نفر روز قبل به من گفت، آنها در مورد گرفتن این جایزه و معروف شدن صحبت می‌کردند و گفتند شما در دهه ۸۰ مشهور هستید. فکر کردم، وای، این عالی است. معروف بودن در دهه ۸۰ درست است، ما متفاوت بودیم.
وی افزود: «دوره ما سخت‌تر بود. ما رسانه‌های اجتماعی نداشتیم، هیچ کدام از این مزخرفات را نداشتیم. ما فقط معروف بودیم. به خودمان متکی بودیم و دوران شگفت‌انگیزی بود.
از او پرسیده شد که آیا فکر می‌کند مشهور شدن در آن زمان «سخت‌تر» از امروز است یا خیر. او در پاسخ گفت: “خب، تو باید بااستعداد می‌بودی. تنها راه همین بود. فاکس ادامه داد: «ما عادت داشتیم از عضلات بازیگری‌مان استفاده کنیم و بازیگران دیگر را تماشا کنیم و با بازیگران دیگر دور هم بنشینیم و در مورد بازیگری صحبت کنیم و در مورد آن صحبت کنیم و حالا شما افرادی را دارید که می‌گویند، ژاکت شما متعلق به چه برندی است؟ پولیوری که پوشیده‌ای چه؟ و آن مرحله رقص چیست؟ و… تو مشهورترین فرد جهان هستی.
فاکس در سال ۲۰۲۰ به دلیل مبارزه با بیماری پارکینسون در مورد مبارزه خود با نقصان حافظه و مشکل به خاطر سپردن حفظ کردن دیالوگ‌ها، از کار روی پرده سینما کنار رفت. با این حال، او اوایل این ماه گفت که تمایل به نقش‌آفرینی مجدد دارد: اگر چیزی پیش بیاید که بتوانم واقعیت‌هایم (چالش‌هایم)را در آن بروز دهم، اگر بتوانم آن را بفهمم، بازی خواهم کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *