10:41

بانی‌فیلم: سوفیا کوپولا فیلمساز آمریکایی و دختر سینماگر بزرگ فرانسیس فورد کاپولا روز گذشته در گفت‌وگویی به مشکلات فیلمسازی پرداخت.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از نیویورک‌تایمز، سوفیا کوپولا گفت که در حال حاضر ساخت فیلم آسان به نظر می‌رسد. اما حتی حالا هم و پس از گذشت ۲۵سال از انتشار فیلم اولش به نام «خودکشی‌های دختران باکره» آنقدرها هم  ساخت فیلم آسان نیست.
سوفیا کوپولا در هشتمین فیلم بلندش «پریسیلا» به رابطه پریسیلا پرسلی جوان با الویس پریسلی خواندده اسطوره‌ای امریکا پرداخته است.
کوپولا به طور عمیق در مرحله بزرگ شدن یک زن جوان، تحقیق کرده است. در واقع، او به اندازه‌ای به این ایده تبدیل شدن علاقه‌مند است که گاهی سخت می‌تواند درک کند که واقعا تبدیل شده یا نه!
در فضای مطبوعاتی که همزمان با اکران «پریسیلا» به وجود آمده، زنان جوان به سوفیا کوپولا می‌گویند که آن‌ها هم قصد دارند فیلمساز شوند. این آرزو جوانان، به او امید می‌دهد، اگرچه با گذشت ۲۵سال تجربه فیلمسازی، از جمله مبارزه سخت او برای نجات فیلم جدیدش، تاره به نوعی تعادل رسیده است.
او می‌گوید: «وقتی برای من به عنوان یک فرد شناخته شده در سینما، تامین مالی برا یساخت فیلمم سخت است، من نگران زنان جوانی می‌شوم که تازه فعالیت سینمایی‌شان را شروع کرده‌اند.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *