12:37

بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه نوروز یعنی شادمانی کردن، پیشنهاد کرد: فقط فیلم‌ و تئاتر و سریال کمدی ببینید تا لحظات شاد و بدون دغدغه از جهان را برای خود فراهم کنید.
هادی مرزبان در گفت‌وگو با ایرنا با تبریک سال ۱۴۰۳ به همه مردم و هنرمندان و اهالی فرهنگ، اظهار داشت: باید سعی کنیم در نوروز خوش بگذرانیم و آثار کمدی و طنز ببینیم. تنها کارهایی که برای شاد شدن روح است؛ به ویژه فیلم، تئاتر و سریال کمدی و سعی کنیم شاد باشیم.
وی همچنین گفت: ان شاءالله در سال جدید هیچ کسی دغدغه نان و معیشت نداشته باشد و هیچ کسی نگران اجاره آخر ماهش نباشد.
مرزبان در باب پیشنهاد کتاب برای مطالعه در روزهای نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: بیشتر کارهای من تخصصی و نمایش‌نامه‌های مختلف بوده است و آنها را می‌خوانم. نمایشنامه‌ای خوانده‌ام که قرار است در سال جدید به روی صحنه برود. کار بزرگی است که آن را روی صحنه خواهیم برد.
زیاد فیلم نمی‌بینم
این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درباره این که چه فیلمی را برای تماشا در نوروز پیشنهاد می‌کنید، گفت: من زیاد فیلم نمی‌بینم. چون بیشتر شیفته تئاتر هستم. با همین کارهای کمدی می توان شادی را در خانه‌های خود داشته باشیم.
این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون همچنین به دورهمی‌های نوروزی توصیه و تاکید کرد: قدر لحظه‌های خوب نوروز را بدانیم و سعی کنیم در لحظه لحظه این روزها زندگی کنیم. نوروز یعنی شادمانی کردن برای سالی که از راه رسیده و قرار است سالی همراه با شادی را برای خود رقم بزنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *