8:30

سینما فرهنگ جیرفت شامگاه پنجشنبه شروع به کار کرد تا آغازگر فعالیت سینما در جنوب استان کرمان باشد.
به گزارش ایرنا، سالن آمفی تئاتر شهید مداحی پور با تجهیز و بروزرسانی شرایط پخش فیلم های بروز کشور را پیدا کرد و امشب با استقبال مردم جیرفت همراه شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این رابطه‌ گفت: تجهیز و بروزرسانی این سالن شامل پرده و سرور، مودم و دیگر نیازمندی ها با ۴۰ میلیارد ریال انجام شد.
مسعود راوند افزود: سینما فرهنگ روزانه در ٢ سانس به پخش فیلم می‌پردازد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت سمفا یا حضوری به تهیه بلیت بپردازند.
وی با بیان اینکه استقبال مردم جیرفت از اولین شب راه‌اندازی سینما خوب بود ادامه داد: ۱۵۰ نفر از طریق سایت بلیت خریداری کرده بودند و تعداد زیادی نیز به صورت حضوری اقدام به خرید بلیت و دیدن فیلم کردند.
وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نظر دارد برای دیگر شهرستان‌های جنوبی هم شرایط پخش فیلم های روز سینمایی را فراهم کند.
راوند اضافه کرد: ساختمان‌های آمفی تئاتر عنبرآباد، کهنوج و منوجان ظرفیت ایجاد سینما و همچنین پلاتو برای تئاتر را دارد.
پیش از این به صورت مقطعی و موردی و با امکانات کمتر در سالن آمفی تئاتر شهید مداحی پور جیرفت فیلم سینمایی پخش می‌شد که آن هم چند ماهی بود کاملا متوقف شده بود اما اکنون با راه‌اندازی سینما فرهنگ، مخاطبین می‌توانند از دیدن منظم فیلم‌های روز کشور مطمئن باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *