17:20

وینده و بازیگر برنامه «جمعه ایرانی» درباره بازیگرانی که به اجرا روی می‌آورند، معتقد است: «چه اشکالی دارد بازیگری که فن بیان خوبی دارد و محبوب مخاطب هم هست، گرداننده یک برنامه شود که از قضا نتیجه‌گیری در آن برنامه بسیار هم مهم است.»
به گزارش ایسنا، نیلوفر امینی‌فر در گفت‌وگویی درباره اهمیت مطالعه و به‌روز بودن مجریان تلویزیون گفت: در دنیایی که روز به روز با پیشرفت علم و تکنولوژی مواجه هستیم و حتی سبک زندگی‌ها تغییر کرده است، قطع به یقین یک مجری جدا از این موج تغییر نیست و این را بدانید که مخاطب نکته‌سنج و هوشیار، مجری آگاه و مجری سفارشی و نمایشی که روی آنتن می‌رود را به خوبی از یکدیگر تشخیص می‌دهد.

نوع پوشش مجری باید متناسب با برنامه باشد
او با اشاره به اینکه ذائقه و رنج سنی مخاطب هر برنامه در سبک و انتخاب محتوا از سوی مجری باید اهمیت داشته باشد تاکید کرد: حتی نوع پوشش منِ مجری، باید با محتوای برنامه و مخاطب تناسب داشته باشد. به عنوان مثال مجری کودک قطعاً باید از ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کند و این در حالی است که شما اگر برنامه ترکیبی خانواده را اجرا می‌کنید قطعاً سلیقه مخاطب گل و بلبل روی لباس و منجوق و ملیله نیست!
مجری برنامه «اینجا ایران است» در عین حال بیان کرد: البته نه اینکه اینها بد باشد، خیر اما شما قرار است در برنامه به مباحث جدی بپردازید و باید وجنات قابل اتکاء داشته باشید.
امینی فر همچینین درباره حضور بازیگران به عنوان مجری و بالعکس در تلویزیون هم گفت: بر خلاف تصور خیلی‌ها و همچنین مخالفت هایی که وجود دارد، من به شخصه این اتفاق و حتی بر عکس آن را بسیار خلاقانه و مفید می دانم. چه اشکالی دارد بازیگری که فن بیان خوبی دارد و محبوب مخاطب هم هست، گرداننده یک برنامه شود که از قضا نتیجه گیری در آن برنامه بسیار هم مهم است.

به مرزبندی و محدودیت در بروز استعدادها اعتقادی ندارم
مجری برنامه «تهران ۲۰» ادامه داد: شما قطعاً به کلام کسی که دوستش دارید یا درست صحبت کردن و انتقال کلام را به خوبی بلد است، گوش می دهید و این برای برنامه های مجری محور ثمره بخش است. بالعکس آن، اگر مجری ای، اکت و زبان بدن خوبی داشته و سواد روی صحنه رفتن را هم چاشنی کارش دارد و بده بستان با مخاطبش را بلد است، چرا این هنر را در کنار حرفه اصلی تجربه نکند؟ اصلاً همه اینها را کنار بگذاریم، اصولاً به محدودیت و مرزبندی برای بروز استعدادها اعتقادی ندارم.

برنامه‌های مجری محور تلویزیون نیاز به آسیب‌شناسی دارند
وی در بخشی دیگر درباره تولید و پخش برنامه های مجری محور متعدد این روزهای تلویزیون هم بیان کرد: قطعاً کم و کاستی‌هایی دارند اما نقد اصلی، حضور مهمان‌های سریالی، تکراری و مشترک در اکثر این برنامه‌هاست که باید از سوی تصمیم گیرنده ها آسیب‌شناسی شود؛ چراکه برنامه‌ساز هم دوست ندارد به محض پخش و شروع برنامه و معرفی مهمان یا مهمان‌های تکراری، مخاطبش با خود بگوید: «ای بابا باز هم این؟!» و یا اینکه اگر برنامه در پلتفرم دیگری هست کلا آن سری از برنامه را دانلود نکند! و این یعنی از دست دادن مخاطب و زدن دور باطل.
نیلوفر امینی‌فر در پایان صحبت‌هایش در مورد اجرای نمایشی هم خاطرنشان کرد: باید بگویم که همیشه برای من جذاب بوده و به دلیل سابقه بازی، تجربه مجری ـ بازیگری از جمله انتظاراتم در ادامه فعالیت‌ها از سوی خود و مخاطبان ارجمند است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *