15:38

فیلم سینمایی « در خونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی در برنامه امشب «کلوزآپ» در کانال اردوی شبکه سحر نقد می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «در خونگاه» فیلمی در ژانر اجتماعی و خانوادگی، محصول سال 1397 به تهیه کنندگی منصور سهراب پور است که در این برنامه از « کلوزآپ» با حضور پوریا ذوالفقاری، منتقد نام آشنای سینمای داخلی و بین المللی بررسی و تحلیل خواهد شد.
داستان فیلم در تهرانِ دهه شصت، جنوب شهر و محله درخونگاه، می‌گذرد. سه سال بعد از پایان جنگ درست سال 1370 رضا (با بازی امین حیایی ) از ژاپن بعد از هشت سال کار کردن برگشته و قصد دارد با پولی که طی این سال ها فرستاده، خانه و محله فقیر و آشفته خود را بازسازی کند اما یکی یکی رازهای مگوفاش می شود و دیگر خبری از پول نیست …
ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، محمود جعفری، منصور شهبازی، فاطمه مرتاضی، علی استادی، افشین سنگ‌چاپ، جمشید هاشم‌پور، نادر فلاح، پانته‌آ پناهی‌ها از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
معرفی کامل فیلم سینمایی « در خونگاه » و کارنامه هنری کارگردان آن و همچنین پخش بخش هایی از فیلم، جدیدترین و کامل ترین اخبار مهم سینمایی، اخبار حوزه سینما و جشنواره ها و آیتم درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است.
«کلوزآپ» به تهیه کنندگی عاطفه آقا محمدی با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 18 بهمن ماه ساعت 18 به وقت تهران از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *