14:36

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ۶ خرداد ماه حدود ۹۰ اثر از نقاشی های شهریار احمدی که در ۲۶ سال گذشته خلق شده اند در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران به معرض دید عموم درخواهد آمد.
این نمایشگاه به بهانه رونمایی از کتاب گزیده آثار احمدی است که توسط انتشارات بین المللی اسکیرا با نمایشگاه گردانی « مارکومنه گوتزو» استاد و مورخ برجسته دانشگاه میلان ایتالیا به چاپ رسیده است. گفتنی است آثار ارائه شده در این نمایشگاه به صورت تور در سراسر ایران و مراکز هنری معتبر اروپا به نمایش در خواهد آمد.
احمدی در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی به صورت انفرادی و گروهی حضور داشته و از نقاشان جریان ساز و تأثیرگذار بر نسل پس از خود است، نقاشی های وی در مجموعه های خصوصی و دولتی معتبر و موزه ها نگهداری می شود.
آثار این هنرمند کرمانشاهی که جایزه اول محیط زیست در ژاپن و جایزه و تندیس دو سالانه بین المللی نقاشی جهان اسلام را در کارنامه خود دارد، همواره مورد توجه نشریات داخلی و بین المللی قرار گرفته است.
علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از ۶ تا ۲۱ خرداد ماه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. لازم به یادآوری است که نمایشگاه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد تعطیل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *