13:08

برنامه سال تحویل شبکه نسیم با عنوان «آی نسیم سحری عید شد» در شامگاه ۲۹ اسفند میزبان ستاره‌های سینما، ورزشکاران نام‌آور، خوانندگان، اهالی موسیقی، هنرمندان پیشکسوت، دوبلورها و چهره‌های برجسته متعددی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، امین طارمی؛ کارگردان برنامه سال تحویل شبکه نسیم درباره این برنامه اظهار کرد: تلاش کردیم بسیاری از بزرگانی که از تلویزیون کوچ کرده‌اند، با برنامه «آی نسیم سحری عید شد» به تلویزیون برگردند و ایرانی بودن و مردمی بودن جشن نوروز، توجه به شعر، موسیقی و آداب و رسوم و توجه به استان‌های سراسر کشور از جمله مواردی بوده که در تولید این برنامه مورد تاکید بوده است.
وی یادآور شد: ۸۰ درصد مهمانان غیرهنرمندمان از خارج از تهران آمده‌اند و تلاش کردیم مردم سراسر کشور، خودشان را در این برنامه ببینند.
این تهیه‌کننده درباره حضور فرزاد حسنی به عنوان مجری و بازگشت او پس از سال‌ها به تلویزیون یادآور شد: فرزاد حسنی سرمایه بزرگی برای تلویزیون است و چندسالی از تلویزیون دور بود اما خوشبختانه به رسانه ملی برگشته است و برنامه‌سازی با او جذاب است و به ما آرامش‌خاطر می‌دهد.
طارمی ادامه داد: تلاش کردیم با توجه به اینکه بازیگران، ورزشکاران، اهالی موسیقی، خوانندگان و پیشکسوتان هنری، درگیر امورات پایان سال بودند در برنامه حضور داشته باشند. برنامه ساعت ۲۰ آغاز می‌شود، تا کمی بعد از سال تحویل روی آنتن خواهیم بود و زمان حدودی برنامه طولانی خواهد بود.
وی گفت: پیش‌تولید و پخش این برنامه کمتر از یک هفته طول کشید و خوشبختانه به رغم فشردگی، توانستیم این برنامه را به اجرا برسانیم. این برنامه ضبطی است و این ساختار مرتبط با شبکه نسیم است و بسیاری از شبکه‌های دنیا نیز تولیدی کار می‌کنند تا برنامه با استانداردهای بیشتری برگزار شود؛ هرچند ما زمان کافی برای اجرا نداشتیم.
افشین حسین‌خانی و امین طارمی تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارند. دیگر عوامل برنامه عبارتند از: طراحی و اجرای دکور: پیمان قانع، کارگردان تلویزیونی: محمد درخشان و نورپرداز: مسعود رجبیان.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *