17:09

مشاور هنري و امور سينمايي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در غرفه صندوق اعتباري هنر در حاشيه اکران فيلم‌هاي سينمايي چهلمين جشنواره فيلم فجر در سازمان سينمايي از بخش هاي مختلف آن ديدن کرد.
به گزارش رسیده، همزمان با دومین شب اکران فیلم‌های سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در سالن سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اکران فیلم «بی‌مادر»، صندوق اعتباری هنر شب گذشته میزبان دکتر نیرومند مشاور هنری و امور سینمایی وزیر فرهنگ بود.
وی در با حضور مقابل دیوار یادبود این غرفه، چهره کاریکاتور فردی را به نشانه تشکر و قدردانی بر این دیوار ترسیم کرد.
مشاور هنری و سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس در مقابل دیوار عکس سینماگران درگذشته سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ ایستاد و با قرائت فاتحه یاد و خاطر مسافران آسمانی از جمع اهالی فرهنگ و هنر را گرامی داشت.
همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور، صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همگام و همراه با این رویداد بزرگ سینمایی کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ شب میزبان مدعوین ویژه این وزارتخانه در سالن نمايش سازمان سینمایی خواهد بود.
با عنایت به تأکید دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تکریم و نکوداشت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به ویژه پیشکسوتان این عرصه، صندوق اعتباری هنر مصمم و تلاش دارد با حضور خود در حاشیه نمایش فیلم های فجر همزمان با گرامیداشت ایام فرخنده و ‌مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، میزبان این قشر فرهیخته، دست‌اندرکاران فرهنگی و مقامات کشوری باشد تا بتواند ضمن بیان اهداف و سیاست های حمایتی خود، پاسخگوی سوالات، نظرات و انتقادات این عزیزان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *