16:24

بیلی آیلیش خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی که به واسطه اجرای «زمانی برای مردن نیست» از فیلمی با همین نام برای جیمز باند به نخستین رتبه یک آیلیش در بریتانیا تبدیل شد، کنسرت‌های سه‌گانه خود را در اینگل وود کالیفرنیا روی صحنه برد.
به گزارش ایرنا، آیلیش از سه شنبه شب ۱۳ دسامبر در انجمن کیا در اینگل وود کالیفرنیا مجموعه‌ای افزون بر ۳۰ آهنگ خود از جمله خوشحالتر از همیشه، چشم‌های اقیانوسی، من تو را دوست دارم، همه چیزی که می‌خواستم و پسر بد را به مدت چند شب اجرا می‌کند.
اجرای آیلیش تا جمعه شب – ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) ادامه خواهد داشت.
این اجرا در سه شنبه شب با حضور غافلگیرکننده لابرینت که بیشتر به خاطر آهنگسازی مجموعه سرخوشی شناخته می‌شود همراه بود.
آیلیش تاکنون برنده هفت جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، دو رکورد جهانی گینس، سه جایزه موزیک ویدئوی‌ ام‌تی‌وی و یک جایزه بریت شده و جوانترین فرد و دومین فردی است که چهار جایزه رده اصلی بهترین هنرمند جدید، ضبط سال، ترانه سال و بهترین آلبوم سال را از آن خود کرده است.
ترانه به من لبخند نزن این خواننده آمریکایی در سال ۲۰۱۷ در میان ۱۵ رتبه برتر جدول‌های فروش موسیقی آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا قرار گرفت.
نام او در سال ۲۰۱۹ در فهرست ۱۰۰ فرد آینده مجله تایم قرار گرفت. طبق گفته انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا، آیلیش بیست و ششمین هنرمند دارای بیشترین گواهی نامه در دوره تک‌آهنگ‌های دیجیتالی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *