15:35

سری دوم از مجموعه انیمیشن «دهکده پرماجرا» به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی برای پخش از تلویزیون آماده شد.
به گزارش رسیده، «دهکده پرماجرا۲» داستان روستایی است كه اهالی آن مردمانی دانا و باهوش هستند و مشکلاتی را که در هر قسمت از داستان اتفاق می‌افتد به كمک یکدیگر و البته بچه‌ها حل می‌کنند.
مرجان کشانی كارگردان و تهيه كننده اين سريال در خصوص زنده نگه داشتن انيميشن صنعتي در ايران و همچنين تلاش بی وقفه گروه توليد خود برای ساخت اين مجموعه گفت: ساخت انيميشن در ايران بدون گذشت و فداكاری دوستداران انيميشن امكان پذير نيست.
کشانی افزود: البته نباید این نکته را از نظر دور نگه داریم که برای انیمیشن ساز ایرانی وجود و بروز فرهنگ ایرانی در کل کار یک اولویت است.
وی هدف اصلی این سریال را کمک به توسعه فرهنگ اندیشیدن به کودکان توصیف کرد و یادآور شد: من احساس می کنم این داستانها تاثیر خوبی بر کودکان می گذارد.
شمسی کارگردان دیگر این سریال در خصوص ابتکار گروه سازنده «دهکده پرماجرا ٢» اظهار کرد: ما پس از اتمام هر قسمت، از بچه‌های دبستانی مدارس برای تماشای کار دعوت می­‌كنیم و اینگونه از تاثیراتی که اثر بر ذهن و رفتار کودکان گذاشته آگاه ­می‌شويم. همچنین در این مسیر از مشاوران و روانشناسان کودک نیز کمک می‌گیریم.
این سريال انیمیشنی به تهیه‌کنندگی مرجان كشانی و سرمايه گذاری مركز پويانمايی صبا، به كارگردانی مرجان كشانی و شهاب شمسی در ٢٦ قسمت ١١ دقیقه‌ای با تکنیک عروسکی تک فرم تولید شده و قسمت‌های آن آماده پخش است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *