12:28

مستند «آب، باد، خاک، نان» ساخته مهدی زمان‌پورکیاسری در اولين نمايش بين‌المللي خود به بیست و پنجمین جشنواره فیلم مستند «جیهلاوا» راه يافت.
به گزارش رسیده، جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «جیلاوا» كه از ٤ تا ٩ آبان برابر با ٢٦ تا ٣١ اكتبر در جمهوري چك برگزار مي‌شود یکی از بزرگترین رویدادهای نمایش فیلم‌های مستند خلاقانه در اروپای مرکزی و شرقی است. این جشنواره با رویکرد هنری خود، نگاهی متفاوت به مسائل مختلف جهان دارد و همواره به دنبال فیلم‌هایی جسورانه و خلاقانه است.
مستند «آب، باد، خاک، نان» که دو سال تولید آن زمان برده قصه‌ای خوش آب و رنگ و لطیف درباره زندگی ابوالفضل و ستایش؛ دو کودک فهرجی است که در پیچ و تاب سرنوشت محکم ایستاده و زندگی متفاوتی را تجربه می‌کنند.
زمانپور کیاسری قبلا با فیلم‌های مستندی چون «مشتی اسماعیل»، «پاپلی»، «آسک» و «کل فاطمه» در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حضوری پر رنگ داشته است.
پخش بین‌الملل فيلم نيز بر عهده موسسه هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی قرار دارد.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی زمانپورکیاسری، تهیه‌کننده: سمیه زراعت‌کار و مهدی زمانپورکیاسری، فیلمبردار: مهدی زمانپورکیاسری، حسن سیدی‌پریشان، داوود رحمانی، تدوین: محمدرضا وطن‌دوست، صدابردار: پیام میرتبریزیان، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تولید: تیمور نوربخش.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *