11:28

ویدیوآرت «صورتگر» اثری از رامین حسین‌پور موفق شد جایزه بهترین موزیک ویدیوی فستیوال «بُدِن» را از آن خود کند.
به گزارش رسیده، ویدیوآرت «صورتگر» به کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و آهنگسازی رامین حسین‌پور، برنده جایزه بهترین موزیک ویدیوی فستیوال بین المللی «بُدن»(Boden) سوئد که شامل بهترین کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و آهنگسازی است، شد. این رویداد جهانی نتایج خود را 24 می (سوم خرداد) معرفی کرده است.
جشنواره بین‌المللی فیلم «بُدِن» محل نمایش فیلم‌های مستند، بلند و کوتاه از سراسر جهان است و به بهترین‌های هر ماه خود در رویداد سالانه فستیوال، جایزه اهدا می‌کند و برنامه نمایشی هم برای آنها درنظر می‌گیرد.
در این رویداد سالانه از برگزیدگان ماهانه جشنواره به صورت حضوری تجلیل می‌شود و همین‌طور امکان پرسش و پاسخ با مخاطبان برای صاحبان آثار در نظر گرفته می‌شود.
«صورتگر» تاکنون در بیش از 32 فستیوال بین‌المللی حضور داشته که در 27 فستیوال به عنوان فینالیست با دیگر آثار به رقابت پرداخته است.
همچنین این ویدیوآرت در روزهای اخیر نشان افتخار بهترین موزیک ویدیوی راک جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان و جایزه بهترین فیلم موزیسین جوایز موسیقی اروپا در اسلواکی را از آن خود کرده است.
جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا از دیگر حضورهای بین‌المللی این اثر است.
«صورتگر» سال 1400 تحت مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگ‌سازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز برعهده رامین حسین‌پور بوده است.
رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده و‌ نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپچوال آرتیست مشغول به کار است.
حسین‌پور سال 94 با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما 2 اثر با نام‌های«غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرده که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.
دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از: مدیر برنامه هنری: محمد نظری، مدیر پست‌پروداکشن: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلم‌برداری: علی احسانی، مجری دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی شات: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، عکاس هنری: محمدحسامیان، بازیگران: فاضل مصلی‌نژاد و داود اسدالهی، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش‌آشتیانی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *