11:48

تیراندازی در مرکز شهر لس‌آنجلس موجب شد تا فیلمبرداری سریال «تمام آمریکایی» متوقف شود.
به گزارش مهر به نقل از ددلاین، سریال درام «تمام آمریکایی» که قرار بود دیروز در ۲ مکان مختلف در مرکز شهر لس‌آنجلس فیلمبرداری شود، به دلیل تیراندازی در محله‌ای نزدیک یکی از این لوکیشن‌ها ، کار خود را متوقف کرد تا به کسی آسیب احتمالی نرسد.
منابع نزدیک به این پروژه گفته‌اند اعضای سازنده پس از این حادثه در محل احساس امنیت نمی‌کردند و به همین دلیل استودیو برادران وارنر همه کارهای آن لوکیشن را در روز جمعه و شنبه متوقف کرد.
این حادثه روز جمعه ساعت ۹ در خیابان ورمونت لس‌آنجلس رخ داد و در حالی که یک مرد ۴۸ ساله در خیابان در حال قدم زدن بود، مظنون که مردی ۳۴ ساله بود از پشت به وی نزدیک شد و پس از درگیری به وی شلیک کرد و متواری شد. در حالی که او همچنان دستگیر نشده، قربانی به بیمارستان محلی منتقل شد.
در این سریال دنیل ازرا در نقش اسپنسر جیمز یک فوتبالیست جوان بازی می‌کند که استخدام شده تا بازی‌های دبیرستانی را به سطح بالا برساند.
اکنون فصل پنجم این سریال در حال پخش شدن است و دیگر بازیگرانش تای دیگز، بری‌زی، مونه مازور، سامانتا لوگان، کودی کریستین، هانتر کلودوس، مایکل ایوانز بهلینگ و گرتا اونیوگو هستند.
سریال «تمام آمریکایی» برای فصل ششم هم تمدید شده و پخش فصل پنجم این درام ورزشی از ۲۳ ژانویه شروع شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *