تارا بهبهانی: دست و پنجه نرم کردن با بحران کرونا و روزهای بیماری و قرنطینه تجربه‌ای بود که در دوسال و اندی گذشته آن را گذراندیم

12:45

با هدف حمایت از کودکان سرطانی برگزار می‌شود نمایشگاه نقاشی که به دلیل فراگیری بیماری کرونا به صورت آنلاین در وب سایت موسسه محک شامل نقاشی‌های 56هنرمند کودک و نوجوان 6 تا 18 سال در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی این نمایشگاه، «کرونا، دشمن مشترک» حاصل تلاش سالانه شاگردان تارا بهبهانی – نقاش و مدرس دانشگاه – است که در قالب 56 تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن و نقاشی دیجیتال نمایش داده می‌شود.

تارا بهبهانی نقاش و مدرس این کودکان هنرمند درباره نمایشگاه «کرونا، دشمن مشترک» گفت: دست و پنجه نرم کردن با بحران کرونا و روزهای بیماری و قرنطینه تجربه‌ای بود که تقریبا بیشترمان در دوسال و اندی گذشته آن را گذراندیم. ناتوانی، ضعف، استیصال و سوالات بی پاسخ در جریان روند بیماری درگیرمان کرد و به ستوه آمدیم. تحمل روزهای بیماری برای بسیاری از ما جدید و تجربه‌اش دلخراش و ناراحت کننده بود و برای بسیاری آگاهی دهنده و روشنگر، که خانواده ی کودکان مبتلا به سرطان با این دلهره ها و اضطراب ها چگونه روز را به شب و شب را به روز می‌رسانند.
او افزود: چگونه بیماری ناشناخته زندگی ها را دگرگون می‌کند. کرونا و سرطان دشمنان مشترک ما هستند و نبرد با این دشمنان مشترک در یک جبهه و چند جبهه خلاصه نمی‌شود. هنرمندان کودک و نوجوان هم در جبهه خود دست به دست هم داده اند تا تعابیرشان از کرونای سهمگین را به تصویر کشند و آنچه عایدشان می شود برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان خرج کنند.
بهبهانی ادامه داد: این پانزدهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال نیز مانند سال گذشته به علت کرونا و موانع آن تصمیم بر برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین و مجازی شد. امیدوارم نتایج مطلوبی همچون سال‌های گذشته از این نمایشگاه نیز حاصل شود.
تمام عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.
تارا بهبهانی – نقاش و پژوهشگر هنر – 20 سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند .بیش از 600 هنرجوی کودک و نوجوان را در این سالها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایز متعددی از بی‌ینال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.
این نمایشگاه 19 فروردین 1401بر روی وبسایت موسسه محک به آدرس http://mhak.ir/onlinegallery و صفحه اینستاگرام tarabehbahaniacademy قرار می‌گیرد و تا 26 فروردین ماه ادامه دارد.
گفنی‌ست برای خرید نمادین و کمک در این امر خیر به لینک موسسه محک: http://mhak.ir/onlinegallery
و برای واریز وجوه به شماره کارت 6221-0612-2588-3653 بانک پارسیان به نام محک که برای دریافت کمکهای شما، به این نمایشگاه اختصاص داده شده، اقدام نمایید.
بیایید به یاری کودکان مبتلا به سرطان بشتابیم…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *