17:54

شبکه رادیویی پیام در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با پیام های کوتاه به معرفی آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرها و کشورهای مختلف و پخش دعاها و کلام بزرگان در لحظات افطار و سحر در خدمت شنوندگان است.
به گزارش رسیده، آرمان ستوده، مدیر طرح و تولید رادیو پیام با اشاره به ویژه برنامه‌های سحر و افطار این شبکه گفت: رادیو پیام برای ماه مبارک رمضان اجراهای متنوع و جذاب برای شنوندگان دارد. برنامه “پیام سحر” به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد به مدت 40 دقیقه، به همراه لحظات عرفانی و پخش دعاهای سحر و کلام بزرگان، ارائه می‌شود.
همچنین، برنامه “جرعه از ماه” به همت تهیه‌کننده‌های مختلف و به مدت 30 دقیقه روی آنتن رادیو پیام می رود. این برنامه با محتوای ترویج افطاری ساده و موضوعات آماده‌کردن مردم برای لحظات عرفانی افطار، شنوندگان را به گذراندن لحظاتی دلنشین و معنوی در این ماه پر برکت دعوت می‌کند.
وی در ادامه بیان کرد: رادیو پیام برای آشنایی با آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف، ویژه برنامه”آیین حضور” را به تهیه‌کنندگی مجید امجدی فرد تقدیم مخاطبان می کند. از دیگر برنامه های این شبکه می توان به ویژه برنامه “رمضان در جهان” اشاره کرد که به تهیه کنندگی سمیه رنجکش با موضوع آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف است که روزی سه بار پخش از رادیو پیام می شود.
ستوده در پایان به اشاره به پخش برنامه پیام طبیعت در ایام نوروز افزود: مخاطبان می توانند ویژه برنامه های رادیو پیام در ایام نوروز را با ویژه برنامه “پیام طبیعت” به تهیه کنندگی سمیه رنجکش، با موضوع اطلاع رسانی و آگهی بخشی در خصوص حفاظت از محیط زیست بشنوند. این برنامه چهار بار در روز پخش می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *