15:07

استعفای نمادین مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان موثر افتاد و او در پست مدیریت خانه هنرمندان ماندگار شد!
نکته‌ای که امروز در حرف‌های ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران عنوان نشد، دلایل استعفای رجبی معمار بود؛ اینکه آیا مواردی که او به عنوان دلایل استعفایش مطرح کرده بود به سرانجام رسیده‌اند یا نه؟
در یک نگاه کلی به نظر می‌آید استعفای رجبی معمار را نباید یک عزم جدی برای کناره‌گیری از پست مدیرعاملی خانه هنرمندان بلکه صرفا یک مانور تبلیغاتی برای جلب نظر مقامات بالا دستی برای توجه بیشتر به این مجموعه هنری دانست!
به هر حال به نظر می‌رسد براساس آنچه ایرج راد خبر داده، مجید رجبی معمار همچنان پشت میز مدیریت در خانه هنرمندان ایران خواهد نشست.
راد در گفت‌وگو با ایسنا درباره تصمیم شورای عالی خانه هنرمندان ایران که اسفند سال گذشته از سوی او مطرح شد گفت: در جلسه اخیر شورای عالی خانه هنرمندان ایران که امروز، یکشنبه ۲۱ فروردین ماه برگزار شد، استعفای آقای رجبی معمار پذیرفته نشد و ایشان همچنان مدیر عامل خانه هنرمندان ایران خواهد ماند.
رجبی معمار شامگاه ۲۵ اسفند سال گذشته خبر داد که از مدیر عاملی خانه هنرمندان ایران استعفا داده است.
او اعلام کرده بود که گرچه خانه هنرمندان با تنگناهای شدید اقتصادی دست به گریبان است، اما مسائل دیگری هم در استعفای او موثر بوده است.
همان زمان ایرج راد اعلام کرد که شورای عالی متن استعفای رجبی معمار را نگرفته است و بعد از تعطیلات نوروز درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *