20:46

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بی‌همگان» در جاجرود در حال انجام است.
به گزارش رسیده، سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام، کارگردانی بهرنگ توفیقی و فیلمنامه علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی هم‌اکنون در منطقه جاجرود در حال تصویربرداری است و به زودی چند بازیگر دیگر به این مجموعه تلویزیونی اضافه خواهند شد.
تهیه‌کننده این سریال درباره وضعیت تولید گفت: طبق برنامه‌ریزی و با اضافه شدن بازیگران جدید تصویربرداری سریال در لوکیشن‌های مختلف ادامه دارد و کار در گلابدره فعلا به شکل موقت به اتمام رسیده است. در حال حاضر نیز مشغول تصویربرداری در لوکیشنی حوالی جاجرود هستیم. کار در لوکیشن‌های ورزشگاه تنیس، کافی شاپ و گلابدره پیش رفته است و این روزها گروه در ویلایی حوالی جاجرود مشغول کار هستند.
در خلاصه داستان این سریال که برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ساخته می‌شود آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.
در «بی‌همگان» کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت و هنرمندان خردسال: رستا رحیمیان، تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا نیز کاوه خداشناس، سمیرا حسن‌پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی‌اصغر رضائی، مجید اکبری مقابل دوربین رفته‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *