14:19

سفر برفی قصه ی یک روز برفی در یک محله ی آشنای شهرمان را در سه اپیزود نمایش می‌دهد.
به گزارش روابط عمومي فرهنگسرای نیاوران، نمایش سفر برفی ویژه کودک و نوجوان از ۳۰ مرداد ماه تا پایان شهریور ماه ساعت ۱۷ در سالن شماره ۲ (خزر) فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
سفر برفی که به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و کارگردانی کبری مالمیر و فرهاد اسماعیلی است، قصه‌ی یک روز برفی در یک محله‌ی آشنای شهرمان است که در سه اپیزود به نمایش در می‌آید.
هر یک از ما خاطراتی از روزهای برفی داریم. از چرخش موزون و آرام قطره‌های برف که از آسمان بر زمین می‌نشینند تا سفید‌پوش شدن سقف و حیاط خانه ها، خیابان ها و محله‌های شهری که در آن زندگی می‌کنیم. از حرکت پاروهای رنگارنگ که کپه‌های برف را به این سو و آن سو می‌برند. سپس قد کشیدن آدم برفی‌ها در گوشه‌ای از حیاط خانه‌ها، کوچه‌ها و میدان‌گاه ها… آن سوتر پرواز گلوله‌های کوچک و بزرگ برف میان کودکان و خانواد‌های‌شان… برف بازی، خندیدن ،سر خوردن، خیس شدن و کلی خاطره که سرما خورده‌اند. اما اتفاقات شیرین روزهای برفی فقط برای آدم ها نیستند بلکه قطره برف ها نیز از سفر طولانی‌شان از دل ابرها تا روی زمین حرف‌هایی دارند. پاروهای پر جنب و جوش پس از بارش اولین برف سنگین، کار و تلاش خودشان را جشن می گیرند. لحاف کرسی های رنگارنگ و گرم و گلوله‌های زغال نیز زندگی و دوستی‌های قشنگی دارند که خاطره هر سفر برفی را می‌سازند.
عوامل نمایش عبارتند از: 
بازیگران: کبری مالمیر، سید علی(پویا) یزدانجو، زهرا براز
طراح صحنه: غزل اسماعیلی
موسیقی: سمیع اسماعیلی
طراحی و ساخت عروسک: فرهاد اسماعیلی
دستیار کارگردان: زهرا براز
مدیر صحنه: هاجر(بنفشه) رسایی
علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند. همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدت نمایش، ضروری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *