14:11

رئیس رسانه ملی در هفته جاری با حضور در پایگاه انتقال خون مستقر در ساختمان شهدای رادیو با اهدا خون در سنت حسنه «نذر خون» شرکت کرد.
به گزارش رسیده، رییس رسانه ملی در گفت‌وگویی، ضمن اشاره به نقش رادیو در سپهر رسانه ای کشور و قدردانی از اهالی این رسانه گفت: از همکاران رادیویی که بانی این کار خیر شدند بسیار سپاسگزارم، اهدا خون کار انسان دوستانه و خداپسندانه است و همزمانی اش با ماه محرم نوعی معنای نمادین نیز دارد.
وی با بیان مزیت های راهبردی رادیو در قیاس با سایر رسانه ها و همچنین ظرفیت های بالقوه و بالفعل آن افزود: رادیو همواره در کارهای خیر ، نوآور و فاخر رادیو در رسانه ملی پیشتاز بوده و افتخارم آن است که خود را جز خانواده بزرگ رادیو و متعلق به این رسانه می دانم، رادیو در میان رسانه های ارتباط جمعی رسانه ای گرم ، صمیمی متواضع و بسیار نزدیک به مخاطب است و در تاریخ رسانه ملی، همواره این خصلت ها را حفظ کرده است.
جبلی ادامه داد : علاوه بر این مزیت به دلیل خصلت های یاد شده همواره منبع تولید
نیروی انسانی ماهر در سازمان بوده است و بسیاری از عناصر توانمند رسانه ملی اعم از مدیران، برنامه سازان و عوامل دیگر کارشان را با رادیو شروع کرده اند و برای ما مایه افتخار است که علاوه بر اینکه مجموعه ای از افراد متخصص، متعهد و کاردان برخوردار است، در عین حال در بسیاری مقاطع برای سازمان الگو و اسوه بوده است.
رییس رسانه ملی با اشاره به سخنان هفته گذشته رییس محترم جمهور درباره اهمیت رادیوهای محرم و اربعین با اشاره به نقش مهم رادیو های فصلی گفت: رادیو های مناسبتی عموما و به صورت اختصاصی رادیو اربعین و رادیو محرم از ابتکارات و خلاقیت هایی است که در این رسانه شکل گرفته است، مفتخرم رادیو اربعین زمانی که معاون سیاسی بودم با همکاری این معاونت صدا و معاونت سیاسی راه اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد : رویکرد این دو شبکه به گونه ای است که می توان گفت رادیو های محرم و اربعین ارتباط معنوی و ارتباط قلبی ویژه تری با مخاطبان بر قرار می‌کنند، به عنوان نمونه رییس جمهور از عملکرد دو شبکه رادیویی اربعین و محرم تشکر و قدر دانی کردند بنده هم به سهم خودم از همکارانم تجلیل می کنم و باید به شما بگویم در این ایام موج رادیو من روی موج اف ام ردیف 5/ 95 مگاهرتز است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *