16:07

‎علیرضا داودنژاد خبر داد، مدیران سازمان سینمایی وعده نمایش فیلم اکران نشده رضا داودنژاد را داده‌اند.
‎به گزارش ایسنا، «مصائب شیرین ۲» با بازی زنده‌یاد رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و نیز محمدرضا داودنژاد سال ۱۳۹۷ به کارگردانی علیرضا داودنژاد ساخته شد و اگرچه متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر بود، یک سال بعد در جشنواره جهانی فجر رونمایی شد.
‎این فیلم در همان سال ۱۳۹۸ در تدارک اکران عمومی بود که محقق نشد و بعد از آن هم با شیوع کرونا تا به امروز دیگر رنگ پرده را ندید.
‎«مصائب شیرین ۲» در ادامه قسمت اول این فیلم، داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی‌ گذشته خود را مرور می‌کنند.
‎با درگذشت رضا داودنژاد نام این فیلم اکران نشده و سرنوشت آن بار دیگر مورد توجه قرار گرفت و حالا پس از حدود دو ماه علیرضا داودنژاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی یاداوری کرده که در انتظار اکران این فیلم و وعده مدیران و پخش‌کننده فیلم است.
‎این فیلمساز نوشته: «رییس سازمان سینمایی، معاون سازمان و رفیق شفیق رضا آقای علی سرتیپی مدتی بعد از رفتن او قول دادند که آخرین فیلم رضا را که شاید بهترین بازیگری او هم باشد اکران کنند و همچنان که «مصائب شیرین ۱» برای نسل‌های دهه پنجاه و شصت خاطره‌ساز شد با این فیلم نیز آخرین خاطره سینمایی او را برای دهه‌های هشتاد و نودی و دیگر علاقه‌مندان او ماندگار کنند.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *