18:16

نیکلاس هولت که برای بازی در فیلم‌های پرهزینه و مستقل سینمای هالیوود و انگلیس از جمله «ددپول» و «مردان ایکس» شناخته می‌شود، نقش‌های خود را در «بتمن»، «تاپ گان: ماوریک» و «ماموریت غیر ممکن ۷» پشت سر هم از دست داد.

به گزارش ایرنا، نیکلاس هولت ستاره مکس دیوانه: جاده خشم و منو در گفت و گوی جدیدی که با روزنامه گاردین انجام داده فاش کرد که تام کروز با او تماس گرفته و خواسته که به فرانچایز ماموریت غیرممکن در هفتمین فصل این اثر سینمایی که قرار است از تابستان امسال در دو قسمت ساخته شود، بپیوندد. هولت این نقش را پذیرفته چرا که منفی و اصلی است.

او در ژانویه ۲۰۲۰ برای بازی در این فصل انتخاب اما در ماه می همان سال از پروژه خارج شد که اسایی مورالس جای او را گرفت. هولت گفته، تعهدی که او برای بازی در کمدی The Great داشت، مانع از پیوستن او به ماموریت غیر ممکن ۷ شد.

این ستاره هالیوود با وجود تست، شانس حضور در بتمن و تاپ گان: ماوریک را هم از دست داد. به دنبال این دو شکست، تام کروز در تماسی که با هولت داشت از او خواسته بود که به ماموریت غیر ممکن بپیوندد.

در بتمن، مت ریوز کارگردان، رابرت پتینسون را برای بتمن / بروس وین انتخاب کرد و قرار است دومین فصل بتمن اواخر امسال تولید شود. اولین فیلم بتمن در سال ۱۹۸۹، ۷۷۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد.

البته هولت نگفته که برای کدام نقش در فیلم تاپ گان: ماوریک تست داده است؛ شاید ناوبان جیک«هنگمن» سرسین و یا بردلی«روستر» بردشاو -پسر نیک «گوس» بردشاو. ماوریک با ۱.۴۹ میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شد.

ستاره بدشانس هالیوود که پشت سر هم نقش‌ها را از دست داد

هولت در حال حاضر در کنار نیکلاس کیج در کمدی اکشن دراکولا «رنفیلد» بازی می‌کند که اکنون در سینماهای سراسر کشور از یونیورسال پیکچرز در حال اکران است.

اسپیلبرگ درباره تاپ گان به تام کروز چه گفت؟

استیون اسپیلبرگ به تام کروز که در این فیلم در نقش خلبان آزمایشی کاپیتان پیت «ماوریک» میچل را بازی می‌کند گفت: تاپ گان: ماوریک ممکن است کل صنعت سینما را نجات دهد.

استیون اسپیلبرگ به تام کروز می‌گوید: تو خر هالیوود را نجات دادی و تاپ گان: ماوریک ممکن است کل صنعت سینما را نجات دهد.

تاپ گان: ماوریک – Top Gun: Maverick یک فیلم درام اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جوزف کوشینسکی و نویسندگی ایرن کروگر، اریک وارن سینگر و کریستوفر مک‌کوری است که بر پایه داستانی از پیتر کریگ وجاستین مارکس ساخته شده‌ است.

ستاره بدشانس هالیوود که پشت سر هم نقش‌ها را از دست داد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *