19:26

بانی‌فیلم: امروز سایت سینمای اروپا که بیشتر آثار تهیه و پخش شده در اروپا و یا محصولات مشترک با این قاره را منتشر می کند اطلاعاتی در باره فیلم ایرانی «کیک محبوب من» ساخته مشترک بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم منتشر کرد.
این فیلم بلند سینمایی که در بخش مسابقه هفتاد و چهارمین جشنواره برلین پذیرفته شده، محصول مشترک کشورهای ایران، آلمان، سوئد و فرانسه است.
این دومین بار است که از این دو کارگردان ایرانی در مسابقه برلین فیلم پذیرفته شده است.
در خلاصه داستان «کیک محبوب من» آمده؛ ماجرای فیلم درباره یک پیرزن ۷۰ ساله شاعر است که تنها زندگی می‌کند. او روزی تصمیم می‌گیرد از تنهایی خود درآید. به همین خاطر او به چند پیرزن دیگر می‌پیوند و دور هم جمع می‌شوند. این پیرزن که بیماری سرطان دارد روزی برایش یک اتفاق خوبی رخ می‌دهد و با مردی آشنا و به وی علاقمند می‌شود.
او به همراه دوستانش در شبی فراموش نشدنی به شادی می‌پردازند؛ آهنگ نوستالژیک یک خواننده ایرانی قدیمی نیز در جشن آنها شنیده می‌شود. پیرزن فیلم. یک شب خاصی را تجربه می‌کند و کیک شیرینی محبوبش را به جشن می‌آورند ….
پخش بین‌المللی این فیلم همچون «قصیده گاو سفید» که فیلم خوبی هم بود، از طرف کمپانی توتم پخش بین‌المللی خواهد شد که دفتر آنها در فرانسه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *