16:07

«سناریوی رویا» با بازی نیکلاس کیج یک کمدی سورئال است که در نوبت اکران قرار دارد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی‌وایر، کمدی «سناریوی رویایی» با بازی نیکلاس کیج که این بازیگر را با چهره‌ای جدید نشان می‌دهد ساخته کریستوفر بورگلی است.
نیکلاس کیج در فیلم «سناریوی رویا» در می‌یابد که رویاهایش واقعاً عجیب‌تر از داستان‌های تخیلی‌اش هستند.
او در این فیلم نقش پل متیوس را بازی می‌کند؛ مرد خانواده بدبختی که وقتی میلیون‌ها غریبه در رویاهای‌شان ناگهان شروع به دیدنش می‌کنند، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. اما زمانی حضورهای شبانه‌اش تبدیل به یک کابوس می‌شوند که مجبور می‌شود ستاره‌ تازه‌یافته‌اش را دنبال کند.
کیج به اینترتینمنت گفت: «آنچه برای من اتفاق افتاد، فکر می‌کنم شاید اولین بازیگری بودم که یک روز صبح از خواب بیدار شدم و دیدم که شخصی مونتاژی از من، لحظه‌های غرق شدن، گیلاس‌ چینی از فیلم‌های مختلف و… را آنلاین قرار داد. فکر می‌کنم این وضعیت یک شبه به شکل ویروس در سرتاسر جهان منتشر شد.»
منتقد IndieWire، دیوید ارلیش، در نقد «سناریو رویایی» را یک کمدی «کافمن» با «بهترین عناصر پوچ‌گرایانه» در سال‌های اخیر خواند.
ارلیش می‌نویسد: «ارتباط کافمن با اجرای کیج که به نظر می‌رسد از روی هم قرار دادن هر دو شخصیت «اقتباس» او روی هم به وجود آمده است، تقویت می‌شود. «سناریوی رویا» آنقدر که به شکلی مدرن و مبتکرانه در کلاسیک‌ترین اخلاق تبدیل می‌شود، شکل تازه‌ای از کمدی را نشان نمی‌دهد.»
مایکل سرا و جولیان نیکلسون در فیلم کریستوفر بورگلی که برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد، همبازی هستند
«سناریوی رویا» دهم نوامبر در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *