19:21

رییس سازمان سینمایی از پیگیری روند درمانی پردیس افکاری بازیگر سینما و تئاتر و همچنین احتمال افزایش سانس ویژه پایان شب به اکران فیلم‌ها در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش مهر، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه این خبرگزاری در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، درباره پیگیری سازمان برای روند درمانی پردیس افکاری بازیگر با سابقه سینما و تئاتر که به تازگی در بیمارستان بستری شده است، به خبرنگار مهر گفت: شامگاه ۱ اسفند خبر بستری شدن خانم پردیس افکاری در بیمارستان را به من اطلاع دادند.
وی ادامه داد: دوستان صندوق اعتباری هنر و وزارت ارشاد مطلع هستند و سازمان سینمایی نیز پیگیر روند درمان ایشان است. وظیفه ما پیگیری این ماجرا است.
خزاعی تاکید کرد: وظیفه ما است که هر هنرمندی دچار مشکل می‌شود با جدیت پیگیری و مشکلاتش را مرتفع کنیم.
رییس سازمان سینمایی درباره در نظر گرفتن سانس اکران ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای سالن‌های سینما، تصریح کرد: در جلساتی که داشتیم صحبت‌هایی برای در نظر گرفتن سانس فوق‌العاده ۱۲ تا ۲ بامداد در ایام نوروز مطرح شده است. در حال رایزنی با دستگاه‌های مختلف برای گرفتن مجوز اکران ۱۲ تا ۲ نیمه شب یا ۲۳ تا ۱ بامداد هستیم تا این سانس هم به نوبت اکران نوروز اضافه شود.
وی یادآور شد: مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در ساعات شب امکان بیشتری برای حضور در فضاهای فرهنگی و هنری دارند و از این رو در تلاش هستیم سانس فوق‌العاده پایان شب را به اکران فیلم‌ها در ایام نوروز اضافه کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *