19:06

در پی افشای تصمیم خانواده سلطنتی برای تبدیل رمان عاشقانه تخیلی اثر «فورچون» به سریال نتفلیکس که پس از انتشار در ماه می به مدت شش هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت، مجری یک شبکه تلویزیونی و رادیویی خبری انگلیسی به شوخی گفت که شاهزاده هری باید حق فیلم کتابی به نام «طلاق بگیر و شاد باش» را بخرد.
به گزارش ایرنا، پاتریک کریستیس با حضور در برنامه The Bolt Report به شوخی گفت که شاهزاده هری باید حق فیلم کتابی به نام «طلاق بگیر و خوشحال شو» را خریداری کند.
اوایل هفته جاری فاش شد که خانواده سلطنتی که هم‌اینک در کالیفرنیا به سر می‌برند قصد دارند رمان عاشقانه تخیلی فورچون را که پس از انتشار در ماه می، به مدت ۶ هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بود، به سریال نتفلیکس تبدیل کنند.
اشاره مجری GB News به خرید حق کتاب Meet Me At The Lake اثر کارلی فورچون توسط خانواده سلطنتی است که کریستیس آن را منعکس کننده تجربه شاهزاده هری از یافتن عشق پس از فقدان مادرش در پی یک تصادف رانندگی، ارزیابی کرد.
این مجری تلویزیونی گفت می‌توانم به هری پیشنهاد کنم تا کمی پول خرج و حق فیلمی به نام طلاق بگیر و شاد باش را خریداری کند که فکر می‌کنم این کار برای او نتیجه بهتری داشته باشد.
داستان این کتاب که در کانادا اتفاق می‌افتد درباره زنی ۳۰ ساله است که پس از یک حادثه غم‌انگیز ، عشقی پیدا می‌کند. کتاب فورچون به بررسی مضامین آسیب‌های دوران کودکی و فرصت‌های پس از آن پرداخته است.
فیل دامپیر پخش‌کننده انگلیسی روز دوشنبه این حدس را زد که در واقع ممکن است هری و مگان در پشت پرده خریداری حق کتاب فروچون باشند. او گفت: چند هفته پیش به ما گفته شد که این دو دیگر درباره خانواده سلطنتی صحبت نخواهند کرد. پس در وهله نخست تعجب نکنید که آنها واقعاً پشت سر این اقدام باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *