روابط عمومی برنامه اعلام کرد؛

12:17

روابط عمومی رئالیتی تاک‌شوی «طناز»، خبر توقف تولید این مجموعه به دلیل نا آرامی‌های اخیر را تکذیب کرد.
به گزارش فارس این روزها جریان معاند و ضد انقلاب تلاش می‌کند با مخفی‌خوانی اتفاقات روز، جنبیدن هر تنابنده‌ای را به ناآرامی‌ها نسبت دهد و از همین مسیر بر آتش آشوب‌ها بدمد. از این رو در جهان وانموده‌ای که ساخته‌اند، هر امری را ممکن اعلام می‌کنند و مدام در حال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند.
به واسطه همین وضعیتی که عموما محصول فضای مجازی و رسانه‌های معاند است، هر بار با تمهیدات مختلفی به برجسته‌سازی موضوعات و رویدادها می‌پردازند. در واقع جریان ضد انقلاب در تلاش است از تکنیک«مارپیچ سکوت» استفاده کند و امکان فعالیت و حرف زدن را از هنرمندان و فعالین عرصه فرهنگ بگیرند.
در همین خصوص روز گذشته سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ خبری مبنی بر توقف ضبط رئالیتی تاک‌شو «طناز» به دلیل نا آرامی‌های اخیر و حاضر نشدن مهمانان در یکی از سایت‌های خبری و برخی کانال‌های تلگرام منتشر شد. حالا اما بازهم پرده از ماجرا افتاده است و بازهم روشن شد که جریان رسانه‌ای ضد انقلاب چگونه سوار بر دروغ‌پردازی فضای مجازی شده است.
روابط عمومی برنامه در این باره اعلام کرد: رئالیتی تاک شو «طناز» با اجرای کمال تبریزی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون همچنان در حال ضبط و تولید با هماهنگی‌ها و حضور مهمانان در حال انجام است. همچنین در هر قسمت از برنامه جمعی از مردم به صورت حضوری شاهد گفت‌گوی بین مجری و مهمان هستند.
این برنامه خواهشمند است اخبار موثق و جزییات مربوط به آن را به طور رسمی از طریق روابط عمومی دنبال کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *