20:52

اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا در روزهای اخیر بر سر دستمزدها، منجر به تاخیر در فصل آخر مجموعه «چیزهای عجیب» شد.
به گزارش ایرنا، چیزهای عجیب به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال سال ۲۰۲۲، اکنون به گروه رو به رشدی از سریال‌های نتفلیکس مانند دهن لق و کبرا کای می‌پیوندد که در بحبوحه اعتصاب انجمن نویسندگان با تاخیر و توقف تولید مواجه شده‌اند.
برادران دافر خالقان این مجموعه علمی-تخیلی ترسناک اینترنتی بیانیه‌ای را همرسانی و اعلام کردند که شروع تولید آخرین فصل این مجموعه در جریان اعتصاب انجمن نویسندگان امکان پذیر نیست.
مت دافر و راس دافر گفتند: در حالی که ما برای شروع تولید با بازیگران و گروه شگفت‌انگیز خود ذوق‌زده‌ایم اما شروع تولید در طول این اعتصاب امکان‌پذیر نیست. امیدواریم که به زودی با توافقی عادلانه همگی به کارمان بازگردیم.
نگارش فصل پنجم و آخر چیزهای عجیب در ماه اوت ۲۰۲۲، اندکی پس از پخش فصل چهارم آغاز شد.
نمایندگان نتفلیکس برای اظهارنظر در این باره در دسترس نبودند.
در این مجموعه، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جوکیری در نقش استیو هرینگتون، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، مایا هاک در نقش رابین باکلی، سیدی سینک در نقش مکس میفیلد و کالب مک لافلین در نقش لوکاس سینکلر ایفای نقش می‌کنند.
طرفداران چیزهای عجیب می‌توانند پس از پایان فصا آخر این مجموعه، منتظر یک سریال انیمیشنی باشند که قرار است توسط برادران دافر، شاون لوی و دن کوهن تولید شود.
کیت ترفری نویسنده و تهیه‌کننده مشترک چیزهای عجیب قسمتی از تولید صحنه را با نام چیزهای عجیب: اولین سایه نوشته است.
طرفداران این مجموعه در انگلیس اواخر امسال می‌توانند شاهد اجرایی با سرمایه‌گذاری این فرنچایز در دنیای تئاتر باشند. این اثر قرار است در تئاتر West End Phoenix لندن به نمایش درآید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *