18:48

فروش اکران نوروزی سینمای ایران در سال ۱۴۰۳ به بیش از ۸۶ میلیارد و ۷۱ میلیونتومان با یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۵۶۸ نفر مخاطب رسید.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، سه‌شنبه، هفتم فروردین با فروش بیشاز ۹ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان و ۱۴۵ هزار و ۱۶۴ نفر بیشترین فروش و بیشترینمخاطب را در ایام نوروز داشته است.

4926754.jpg

4926754.jpg

بر اساس این گزارش، اکران فیلم سینمایی «تمساح خونی» از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد وتا ۱۳ فروردین به فروش ۶۵ میلیارد و ۹۰۶ میلیون تومان رسید. همچنین اکران فیلم‌هایسینمایی «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «آسمان غرب» از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغازشد که از این تاریخ تا ۱۳ فروردین «بی‌بدن» به فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۸۵ میلیونتومان، «آپاراتچی» به فروش بیش از ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان، «نوروز» بهفروش بیش از یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان و «آسمان غرب» به فروش بیش از۹۵۷ میلیون تومان رسیدند.

اکران فیلم‌های سینمایی «پرویزخان» و «ایلیا جستجوی قهرمان» نیز از ۲۱ و ۲۲اسفند آغاز شد و تا تاریخ ۱۳ فروردین «پرویزخان» به فروش بیش از ۲ میلیارد و ۶۹۶میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» به فروش بیش از یک میلیارد و ۵۴۴ میلیونتومان رسید.

4926755.jpg

رقم درست فروش اکران نوروزی از زمان روی پرده رفتن فیلم‌های مختص این ایاممحاسبه می‌شود و رقم تفکیکی فروش سینمای ایران در سیزده روز ایام عید (اول تا ۱۳فروردین) نیز به ۶۱ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *