17:10

استیون نایت خالق «پیکی بلایندرز» پس از خروج دیمون لیندلوف و جاستین بریت-گیبسون فیلمنامه جدیدی را برای «جنگ ستارگان» می‌نویسد.
به گزارش ایرنا، استیون نایت قرار است فیلمنامه فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان را که شرمین عبید چنائی (خانم مارول) به کارگردانی آن پیوست، بنویسد، چرا که دیمون لیندلوف و جاستین بریت گیبسون فیلمنامه‌نویسان اصلی، این پروژه را ترک کرده‌اند.
انتظار می‌رود این فیلم در میان نخستین فیلم‌های جنگ ستارگان لوکاس‌فیلم پس از جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر در سال ۲۰۱۹ باشد.
اطلاعات بیشتر در خصوص این فیلم از جمله عنوان احتمالی آن انتظار می رود در جشن جنگ ستارگان در لندن در ماه آوریل، اعلام شود.
استیون نایت فیلمنامه‌نویس باسابقه‌ای است که کار حرفه‌ای خود را با نوشتن درام‌های جنایی سنگین از جمله چیزهای زیبای کثیف در سال ۲۰۲۲ و قول‌های شرقی در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد.
او برای نوشتن فیلم‌نامه چیزهای زیبای کثیف در رشته بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد جایزه اسکار شد.
نویسنده و سازنده مجموعه پیکی بلایندرز تاکنون آثاری چون تابو، دو فیلمِ لاک، مرغ مگس و مجموعه دیدن را نوشته و کارگردانی کرده است.
دیمون لیندلوف که بیشتر برای مجموعه‌های تلویزیونی مانند گمشده، بازمانده‌ها و نگهبانان شناخته می‌شود از بریت-گیبسون برای نوشتن فیلمنامه جنگ ستارگان دعوت کرد اما به دنبال ارائه پیش‌نویس آن در اوایل سال جاری، هر دو در ماه فوریه پروژه را ترک کردند و پس از امضای قرارداد برای توسعه یک یا چند پروژه فیلم جدید جنگ ستارگان با سر و صدای زیادی راه خود را از لوکاس فیلم جدا کردند.
فیلم‌های جنگ ستارگان که هنوز در لوکاس‌فیلم فعال است پروژه‌ای از فیلم‌ساز تایکا وایتیتی را شامل می‌شود که احتمال دارد در فیلم جدید نقش‌آفرینی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *