17:04

ادی ردمین در سریال «روز شغال» در نقش اصلی بازی می‌کند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در حالی که قرار است «روز شغال» در قالب یک سریال بازسازی شود، ادی ردمین بازیگر نقش اصلی آن خواهد بود.
پیکاک و اسکای با همکاری هم این سریال را با اقتباس دوباره از رمان فردریک فورسایت و فیلمی که یونیورسال قبلاً به همین نام ساخته بود، می‌سازند.
در حالی که ردمین در نقش شغال بازی می‌کند یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه نیز خواهد بود. شغال از سوی یک سازمان مخالف استخدام شده بود تا شارل دوگل رییس جمهوری فرانسه را به قتل برساند.
ردمین به تازگی در «پرستار خوب» ‌در کنار جسیکا چاسیتن دیده شد. او برای ایفای نقش استیون هاوکینگ در فیلم «تئوری همه‌چیز» ساخته جیمز مارش در سال ۲۰۱۴ شناخته می‌شود که برایش اسکار بهترین بازیگری را به همراه داشت. «دادگاه شیکاگو هفت»، «دختر دانمارکی»، «بینوایان» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دیگر فیلم‌های وی هستند.
رونان بنت سازنده سریال «روز شغال» خواهد بود و برایان کرک آن را کارگردانی می‌کند و فورسایت ۸۴ ساله مشاوره پروژه خواهد بود.
تولید این سریال امسال آغاز می‌شود و در آمریکا، بریتانیا، ایرلند، ایتالیا، آلمان، سوییس و اتریش پخش خواهد شد.
فیلم «روز شغال» به کارگردانی فرد زینه‌مان در سال ۱۹۷۳ ساخته شده بود و در آن ادوارد فاکس در نقش یک آدمکش حرفه‌ای بازی کرده بود که قصد داشت در تابستان سال ۱۹۶۶ رییس جمهوری فرانسه را ترور کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *