17:17

چهارمین فصل «جان ویک» به کارگردانی چاد استاهلسکی قصد دارد در نخستین فروش خود رکورد جدیدی برای این فرانچایز ثبت کند.
به گزارش ایرنا، به نظر می‌رسد این فصل از مجموعه اکشن و هیجان‌انگیز Lionsgate که در آن کیانو ریوز نقش یک قاتل افسانه‌ای را بازی می‌کند، در پایان هفته از ۳۸۰۰ سینمای آمریکای شمالی به فروش ۶۵ تا ۷۰ میلیون دلاری برسد.
این فصل در عین حال در ۷۱ منطقه در باکس آفیس جهانی اکران خواهد شد. با احتساب میزان فروش در این مناطق مجموع فروش آن باید به دستکم ۱۰۰ تا ۱۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان برسد.
فصل‌های پیشین جان ویک پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در میزان فروش نسبت به فیلم اصلی داشتند. جان ویک در سال ۲۰۱۴، در نخستین پایان هفته اکران خود ۱۴ میلیون دلار فروش داشت که این رقم برای فصل های دوم و سوم آن به ۳۰.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ و ۵۶.۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ رسید.
به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه یابد. بیش از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه برای تولید این فصل در نظر گرفته شد که بالاترین قیمت را در این مجموعه به ارمغان آورده است.
جان ویک: فصل چهارم این امید را دارد که که تا زمان ترک سینماها بیشترین درآمد را دریافت کند.
اوون گلیبرمن منتقد فیلم ورایتی، این فصل از جان ویک را که ۲ ساعت و ۴۹ دقیقه زمان آن است به عنوان هدیه‌ای آگاهانه برای طرفداران تحسین کرد و ریچارد برودی منتقد نیویورکر هم آن را بی‌تردید بهترین فیلم از چهار فیلم جان ویک خواند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *