18:07

رامین پرچمی که به تازگی و در آخرین نمایش شهرام عبدلی با او همبازی بوده است، از حسرت‌هایی می‌گوید که با درگذشت این بازیگر برایش ایجاد شده و هشدار می‌دهد که قدر زندگی را بدانیم و برای هر چیز کوچکی خود و دیگران را ناراحت نکنیم.
این دو بازیگر چندی پیش در نمایش «پنچری» به کارگردانی احسان ناجی روی صحنه رفتند. آنها برای اولین بار با یکدیگر همبازی می‌شدند و برای اجرای چندین پروژه دیگر برنامه‌ریزی کرده بودند که ناگهان خیلی زود دیر شد و شهرام عبدلی درگذشت.
حالا رامین پرچمی از بازی‌های عجیب و غریب سرنوشت می‌گوید و اینکه چنین اتفاقاتی تلنگری است برای همه ما که البته زود فراموش می‌کنیم.
او به ایسنا می‌گوید: قبل از نمایش «پنچری» در هیچ پروژه‌ای با شهرام همکار نشده بودم. سرنوشت خیلی عجیب و غریب است. تو این همه سال یکی از همکارانت را ندیده‌ای و بعد در یک اجرایی هر شب با هم همبازی هستید و او را می‌بینی و ناگهان چند روز بعد می‌شنوی که او دیگر نیست!
او از برنامه‌ها و ایده‌هایی می‌گوید که با درگذشت ناگهانی شهرام عبدلی ناکام شده است: «ما تازه با هم آشنا شده بودیم و می‌خواستیم همکاری‌مان را ادامه بدهیم و قرار بود بعد از عید نمایش «دلاک‌ها» را کار کنیم. شهرام قبلا این کار را اجرا کرده بود و می‌خواست دوباره آن را روی صحنه بیاورد. در یکی از اجراهایمان خانم لعیا زنگنه به تماشای کار آمد و با ایشان هم درباره یک کار تئاتر صحبت کردیم و کلی برنامه داشتیم گه ناگهان چنین شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *