0:37

بانی‌فیلم: براساس برخی از شنیده‌ها، در یکی از فیلم‌های بازاری که این روزها روی پرده سینماها رفته، به شیوه‌ای ناپسند و سخره‌آمیز، مسایل اجتماعی به تمسخر گرفته شده که در نهایت منجر به ترک سالن نمایش این فیلم توسط تماشاگران به نشانه اعتراض شده است.
خبر اعتراض تماشاگران به این فیلم و بیرون آمدن از سینما، علاوه بر انتشار در فضای مجازی و صفحات مربوط به دست‌اندرکاران سینما، در برخی از رسانه‌های خارجی هم منتشر شده است.
به نظر می‌آید این روزها در شرح وظایف سینمای ابتذال علاوه بر سرکیسه‌ کردن مردم به بهانه تماشای فیلم کمدی(؟!)، وظیفه نظارتی و پاسخ دادن به حرکت‌های اجتماعی را هم نوشته شده است!!
مطمئناً قرار گرفتن اشخاص بی‌سواد، ناآگاه و فرصت‌طلب در جایگاه تهیه‌کننده سینما، زمینه سودجویی مضاعف را برای جماعت سخیف و تولیدات مبتذل فراهم آورده که سردمداران ابتذال، این گونه از هر فرصتی برای خوش‌رقصی استفاده می کنند.
یادمان هست تا همین دیروز-پریروز، یکی از این جماعت لمپن، در قالب خبربیاری مفلوک، با «گردن کج» آویزان دفاتر سینمایی می‌شد تا از سفره آگهی‌ فیلم‌ها و رپرتاژ‌-آگهی‌های سینمایی در قالب خبرهای سفارشی، «لقمه»ای برای خودشان بگیرد!
واقعا باید تاسف خورد به حال بازیگرانی که در چنین چرخه ابتذالی شرکت می‌کنند و خود را ملعبه نیّات افرادی می‌کنند که مهم‌ترین عنوان‌شان لمپن‌های سینمایی است…
در این دوره و زمانه و با وجود شرایط فعلی حاکم بر تولیدات سینمایی و شدت نزول اخلاقیات در سریال‌ها و فیلم‌های سخیف و لمپنی، شاید دور نباشد روزی را ببینیم که در تولیدات بعدی این جماعت لمپن، علاوه بر تحلیل اوضاع سیاسی و اجتماعی، شاهد نقد مباحث فلسفی توسط افرادی باشیم که هنوز و همچنان در نوشته‌های خود، «کاسه» را با «صاد» می‌نویسند!!
حدس زدن نام فیلم برعهده مخاطبان محترم!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *