19:34

رئیس هیات مدیره خانه تئاتر بعد از گذشت قریب به هفت ماه از کناره‌گیری مدیرعامل خانه تئاتر درباره انتخاب شخص جدید با وجود تشکیل مجمع عمومی از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱؛ کماکان از کلیدواژه «به زودی» استفاده می‌کند.

به گزارش ایرنا، ۵ دی ماه ۱۴۰۰؛ شهرام گیل‌آبادی که از تیر ماه ۱۳۹۷ به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر فعالیت خود را آغاز کرده بود با انتشار یادداشتی از سمت خود کناره‌گیری کرد. درست از آن تاریخ تا به امروز هیات مدیره این نهاد صنفی به عنوان تنها نهاد صنفی عرصه هنرهای نمایشی فردی را به عنوان جانشین گیل‌آبادی معرفی نکرده است.

با وجود آنکه ایراج راد رئیس هیات مدیره خانه تئاتر پیش از این در مقام پاسخ به دلیل عدم انتخاب مدیرعامل جدید؛ مهمترین دلیل این امر را عدم تشکیل مجمع عمومی ذکر کرده بود؛ اما اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خورشیدی شاهد تشکیل این مجمع بودیم اما از آن زمان تا کنون نیز هنوز فردی به عنان مدیرعامل خانه تئاتر معرفی نشده است.

«به زودی»؛ اسم رمز معرفی مدیرعامل جدید خانه تئاتر!

اینکه تنها نهاد صنفی عرصه هنرهای نمایشی به عنوان تنها پل ارتباطی خانواده تئاتر (اعضای این خانه صنفی) با بدنه مدیریت دولت قریب به هفت ماه بدون سکاندار باشد زیبنده خانواده شریف و نجیب تئاتر نیست

در همین راستا ایرج راد رئیس هیات مدیره خانه تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر ایرنا درباره معرفی مدیرعامل خانه تئاتر بار دیگر بر معرفی فرد جدید به عنوان مدیر عامل این نهاد صنفی با قید «به زودی» تاکید کرد و گفت: تا امروز جلساتی مختلفی برای معرفی مدیرعامل جدید خانه تئاتر برگزار شده است و در این میان هنرمندانی نیز به عنوان کاندید از طرف مجمع عمومی برگزیده شده‌اند و کار رایزنی در حال انجام است.

وی با بیان آنکه در حال حاضر امکان نام بردن از کاندیداها وجود ندارد تصریح کرد: بررسی‌های اولیه و گفت‌وگو با هدف انتخاب مدیرعامل جدید برگزار شده و «به زودی» مدیرعامل جدید خانه تئاتر معرفی خواهد شد.

اینکه تنها نهاد صنفی عرصه هنرهای نمایشی به عنوان تنها پل ارتباطی خانواده تئاتر (اعضای این خانه صنفی) با بدنه مدیریت دولت قریب به هفت ماه بدون سکاندار باشد زیبنده خانواده شریف و نجیب تئاتر نیست. به ویژه آنکه با وجود دست حمایت بالای مسئولان اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد سالامی دولت سیزدهم از هنر و هنرمندان تئاتر؛ نیاز آن می‌رود تا این نهاد صنفی هر چه زودتر به اوضاع خود سامان داده تا بتواند در راستای پاسخ مطلوب به مطالبه اعضای خود بیش از پیش گام بردارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *