19:33

ستاره فیلم «ظهور سیاره میمون‌ها» پس از ۴ سال دوری از سینما به دلیل اتهامات جنسی، در یک فیلم جدید بازی می‌کند.
به گزارش ایرنا به نقل از اینترتیمنت ویکلی، فرانکو که در سال ۲۰۱۸ به دلیل اتهامات جنسی چند زن از دنیای بازیگری کنار رفته بود، در فیلم من، تو (Me, You) ساخته بیلی آگوست بازی خواهد کرد.
این فیلم درام که اقتباسی از رمان Tu, Mio نوشته اری د لوکا، نویسنده معروف ایتالیایی، است داستان یک پسر ۱۶ ساله به نام مارکو را روایت می‌کند که اهل لندن است و برای تعطیلات تابستانی همراه پدرش (تام هالندر) به ایتالیا سفر می‌کند. مارکو در این سفر با یک ماهیگیر به نام نیکولا (جیمز فرانکو) آشنا می‌شود که او را با داستان‌هایی درباره فضای پس از جنگ جهانی دوم مسحور می‌کند. این نوجوان انگلیسی در ادامه با کایای ۲۰ ساله ملاقات کرده و عاشق او می‌شود. اما این یک داستان عاشقانه معمولی نیست.
پنج زن که چهار نفر از آنها هنرجویان مدرسه بازیگری فرانکو بودند، در سال ۲۰۱۸ با انتشار یک مقاله افشاگرانه در روزنامه لس آنجلس تایمز این بازیگر را به سوء استفاده جنسی متهم کردند.
کایا برای مارکو تعریف می‌کند که چطور توسط پلیس مخفی آلمان نازی دزدیده شد و پدرش او را از قطار بیرون انداخت تا از وحشت‌های حضور در اردوگاه کار اجباری نجاتش دهد. داستان رنج کایا و قصه‌هایی که نیکولا تعریف کرده بود باعث می‌شود مارکو پس از برخورد با چند گردشگر آلمانی گستاخ حس نفرت عمیقی را احساس کرده و در صدد انتقام برآید.
فرانکو با انتشار بیانیه‌ای درباره بازی در فیلم من، تو گفت: از این که در این پروژه شگفت‌انگیز حضور دارم و با بیلی آگوست افسانه‌ای همکاری می‌کنم هیجان زده‌ام. من یکی از طرفداران بزرگ کارهای آگوست هستم و فیلم من، تو فیلمنامه فوق العاده‌ای دارد.
بازی در فیلم من، تو اولین نقش آفرینی فرانکو را از سال ۲۰۱۹ تاکنون رقم می‌زند. این بازیگر آمریکایی آخرین بار در سریال تلویزیونی دوز بازی کرد و در انیمیشن عدالت شمالی: گروه تندر به صداپیشگی پرداخت.
پنج زن، که چهار نفر از آنها هنرجویان مدرسه بازیگری فرانکو بودند، در سال ۲۰۱۸ با انتشار یک مقاله افشاگرانه در روزنامه لس آنجلس تایمز این بازیگر را به سوء استفاده جنسی متهم کردند.
یکی از این زنان مدعی شد فرانکو این تصور را بین هنرجویانش ایجاد کرده بود که اگر تن به رابطه جنسی دهند یا خواسته‌های او را برآورده کنند، می‌توانند نقش بگیرند.
نمایندگان فرانکو آن زمان با رد این اتهامات اعلام کردند که در مورد شکایات مطرح شده تحقیقات لازم صورت خواهد گرفت. کمی بعد دو نفر از این هنرجویان از فرانکو شکایت کردند و بازیگر مجموعه فیلم های مردعنکبوتی مجبور به پرداخت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار غرامت شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *