10:56

مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در تازه ترین فعالیت های تولیدی خود ۲ اثر موسیقایی را در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار داد.
به گزارش مهر، ۲ اثر موسیقایی در قالب نماهنگ و تک آهنگ طی روزهای اخیر در قالب محصولات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور تعدادی از هنرمندان کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
«اردیبهشت» با شعر محمدمهدی سیار، ملودی میلاد عرفانپور، تنظیم و میکس امیرحسین اکبرشاهی و خوانندگی بهرام پاییز، «آفتاب پنهانی» با شعری از زنده یاد قیصر امین پور و آهنگسازی و خوانندگی «وتر» ۲ اثری هستند که در قالب تک آهنگ و نماهنگ منتشر شده اند.
برای تماشای نماهنگ «اردیبهشت» با صدای بهرام پاییز اینجا و برای تماشای نماهنگ «آفتاب پنهانی» اینجا را کلیک کنید.
مرکز موسیقی حوزه هنری که طی روزهای گذشته شاهد جابه جایی در مدیریت خود بوده است، در ادامه دیگر برنامه های پژوهشی خود نیز، برنامه‌های تخصصی «موسیقی، فقه و سیاستگذاری» را در روزهای سه‌شنبه هشتم و چهارشنبه نهم اسفند در قالب ۲ نشست تخصصی با حضور کارشناسان صاحب‌نام عرصه‌های فرهنگی و هنری برگزار کرد.
در همین راستا ۲ نشست تخصصی «فقه و موسیقی» و «موسیقی، سیاستگذاری و جمهوری اسلامی» با حضور مهدی کلهر و حجت‌الاسلام محمدعلی حیدری به عنوان میزبان عنوان برنامه هایی بودند که پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *