بانی‌فیلم: استقبال از فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی، تحول بزرگی در گیشه سینماهای نمایش دهنده این فیلم به وجود آورده است.
طنز حاکم بر «پول و پارتی» نه لودگی‌های رایج کمدی‌های سخیف را دارد و نه به واسطه شوخی‌های غیراخلاقی سعی دارد مخاطب را جذب کند.
فیلم سهیلی که توانسته در هفت روز بیش از سیزده‌ میلیارد تومان بفروشد، یکی از تولیداتی‌ست که به احتمال زیاد بتواند رکورد فروش سینمای ایران را در گیشه سینماها جابجا کند!
صرف نظر از فروش بالای «پول و پارتی»، واکنش‌ها برخی از اهالی سینما هم به این فیلم، مثبت بوده که به صورت غیررسمی در فضای مجازی مطرح شده است.
یکی از این دیدگاه‌ها مربوط به سعید مطلبی کارگردان قدیمی سینما و سازنده فیلم‌هایی چون «کوچه مردها»، «سرگروهبان»، «ناجورها» و شمار زیادی از فیلم‌های سینمای پیش از انقلاب است.
مطلبی در یادداشت کوتاه برای کارگردان «پول و پارتی» نوشته:

آقاى سهيلى عزيز.
در جهانى كه در اطراف‌مان هزاران دليل براى غم و اندوه و گريستن وجود دارد، شما با فيلم جذاب و سراپا شور زندگى براى ساعاتى به من فرصت داديد كه فارغ از اين همه تلخى كه گرداگردمان را گرفته، به زندگى لبخند بزنم. شادى و نشاط را در دلم احساس كنم و باور كنم كه: زندگى هنوز زيباست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *