«منصور بهرامی» تنیسور سرشناس و حرفه‌ای ایرانی گفت: امیر جدیدی بازیگر بی‌نظیری است و جزو تنیس‌بازان خوب است.
به مردم ایران می‌گویم که قلبم همیشه با آنهاست.
«منصور بهرامی» تنیس‌باز سرشناس ایرانی در گفت‌وگوی اختصاصی با «منصور جهانی» خبرنگار مستقل و بین‌المللی سینما درباره تولید فیلم «منصور» گفت: حق و حقوق این فیلم توسط «فرانس تلویزیون» خریده شده است و می‌خواهند آن را تولید کنند. در روزهای برپایی بازار هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» فرانسه هم به خریداران بین‌المللی معرفی شد و همچنین اخبار آن در رسانه‌ها بازتاب داشت. فیلمنامه آن توسط «داون مک دانیل» با همکاری «فیلیپ دی لیون» نوشته شده است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود؛ توسط «رومالد بارونژه» کارگردانی خواهد شد.

«رومالد بارونژه» کارگردان «روی خط» با بازی «مل گیبسون»
وی همچننین گفت: «رومالد بارونژه» در شال ۲۰۲۲ فیلم سینمایی «روی خط» با بازی «مل گیبسون» کارگردان و بازیگر سرشناس سینمای جهان را کارگردانی کرد و فیلمساز توانمندی است.

«امیر جدیدی» جزو تنیس‌بازان خوب است
این تنیس‌باز حرفه‌ای درباره بازی «امیر جدیدی» در فیلم «منصور» گفت: هنوز از نزدیک با «امیر جدیدی» آشنا نشده‌ام ولی می‌دانم که در ایران، جزو تنیس‌بازان خوب است و هنرپیشه بی‌نظیری است و از طریق این گفت‌وگو به او بگویید که خیلی مخلصم.

قلبم همیشه با مردم ایران است
«منصور بهرامی» در پایان این گفت‌وگوی اختصاصی تأکید کرد: به مردم ایران می‌گویم که قلبم همیشه با آنهاست.

بازی با بزرگترین اسطوره‌های تنیس جهان
«منصور بهرامی» در دوران حرفه‌ای ورزش خود، با بزرگترین اسطوره‌های تنیس جهان از جمله؛ «جان مک اِنرو»، «ایلیه ناستاسی»، «بیورن بورگ»، «جیمی کانرز»، «ایوان لندل»، «یانیک نوآ»، «پَت کش» و … بازی کرده است.

قهرمان تنیس جهان در سال ۲۰۰۰
این تنیس‌باز مطرح ایرانی در سال ۲۰۰۰ قهرمان تنیس جهان شد. قبل از آن هم در مسابقات حرفه‌ای و در ۶ مسابقه «اِی‌تی‌پی» به مقام اول دست یافت و در ۱۲ مسابقه «اِی‌تی‌پی» نیز به فینال رسید که بزرگ‌ترین آنها مسابقات «اوپن فرانسه» در ورزشگاه «رولان کاروس» پاریس بود.

بازی در مهمترین مسابقات و استادیوم‌های تنیس جهان
بهرامی در مهمترین مسابقات و استادیوم‌های تنیس جهان بازی کرده است از جمله؛ «کوارت فینال» در «یواِس اوپن»، «مونته کارلو»، «هامبورگ»، «اشتوتگارت»، «ویمبلدون» و «اوپن مسابقات مستر» در سال ۲۰۰۰ پاریس به فینال رسید و در تعدادی از آنها هم به مقام قهرمانی دست یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *